Exim Banca Românească a lansat aplicația de Mobile Banking - e-ximBanking – pentru a oferi clienților de retail ai băncii o experiență îmbunătățită de banking prin intermediul dispozitivelor mobile.

Aplicația, disponibilă în Google Play și App Store, oferă utilizatorului multe opțiuni – acces nelimitat la conturi, posibilitatea de a efectua plăți și transferuri către alte conturi, posibilitatea de a efectua schimburi valutare etc., ceea ce permite un control facil al finanțelor personale.

Aplicația va fi dezvoltată treptat cu elemente care să permită extinderea ofertei de produse digitale fără interactiune fizică prin dezvoltarea de noi funcționalități cu componente digitale pentru creditare.

Exim Banca Românească a intrat de anul trecut într-o etapă accelerată de dezvoltare și modernizare, prioritizând proiectele din zona digitalizării pentru extinderea canalelor alternative de interacțiune a clienților.

Astfel, lansarea aplicației de mobile banking vine după ce, banca a lansat o nouă interfață pentru platforma de Internet Banking care, ca urmare a upgrade-ului de tehnologie, a adus noi funcționalități, precum și securitate sporită.

De asemenea, pentru un acces facil, rapid și sigur la produsele sale, Exim Banca Românească a lansat și platforma e-bancamea.ro care permite înrolarea 100% online, în numai 10 minute, pentru un pachet complet de produse si servicii: cont curent în lei, card de debit (Mastercard Gold), serviciul SMS Alert și Internet Banking, reunite sub denumirea Pachet eSențial.

Totodată, banca a introdus în portofoliul său serviciile de portofele digitale Apple Pay și Google Pay care permit efectuarea de plăți contactless rapide și sigure la terminalele POS, direct cu telefonul mobil, fără a fi necesară prezența fizică a cardului.

În plus, Exim Banca Românească oferă clienților săi și o modalitate comodă și sigură de gestionare a banilor cash - retragere contactless de la bancomat cu telefonul mobil, fără a mai fi necesară introducerea cardului în ATM.