Ce spune BRD despre efectul modernizării băncii?
BRD, banca aflată sub acționariatul francezilor de la Société Générale, anunță o modernizare a aplicației de mobile banking prin eficientizarea procesului de onboarding, dar și adăugarea opțiunii de multicurrency. Acest lucru nu va însemna, totuși, un proces de disponibilizări în bancă, anunță directorul adjunct al BRD.
„E o discuție extinsă în societate, acolo unde tehnologia se presupune că înlocuiește omul. Eu, personal, ca profesionist, dar vă explic și poziția BRD: tehnologia este doar un sprijin pentru a ne adresa clienților cu niște experiențe care aduc confort și simplitate. Nu considerăm că tehnologia va înlocui oamenii. Cum spuneam, strategia noastră este de bancă universală, pentru toate segmentele de vârstă. Considerăm că strategia și prezența BRD în România vin cu un model în care tradiția e completată de prezența digitală”, spune Mădălina Teodorescu, Deputy CEO BRD.
BRD lansează opțiunea Multicurrency: Care sunt monedele disponibile?
BRD introduce opțiunea Multicurrency pentru cardurile de debit, o funcționalitate care aduce un plus de flexibilitate și control în gestionarea plăților cu cardul.


