ProCredit Bank, bancă comercială digitală, lansează platforma ProDigital Business, destinată clienţilor persoane juridice care pot deschide acum un cont bancar 100% online. Noul serviciu al băncii este singurul din România care permite şi autorizarea digitală a persoanelor fizice pe un cont business.

Cu ProDigital Business, toate procesele de deschidere de cont şi de autorizare de la ProCredit Bank pot fi efectuate digital. Acum şi clienţii persoane juridice pot încărca documente şi pot furniza electronic informaţii necesare deschiderii şi împuternicirii persoanelor responsabile de gestionarea contului business, din confortul biroului. Antreprenorii pot prioritiza astfel activităţile de dezvoltare a afacerii lor, investind timpul câştigat din eliminarea proceselor birocratice pe care activitatea cu o instituţie financiară îl cere.

Platforma ProDigital Business este intuitivă şi încorporează o interfaţă prietenoasă cu utilizatorii. Clienţii pot deschide contul business 100% online în câţiva paşi simpli, prin încărcarea şi validarea cărţii de identitate, identificarea reprezentanţilor legali sau a autorizatului pe cont printr-un apel video şi validarea aplicaţiei prin semnătură electronică.

„ProDigital Business vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor business, definite de eficientizarea operaţiunilor desfăşurate în relaţia cu banca. Clienţii se lovesc de cele mai multe ori de birocraţie şi de un proces complex pe care trebuie să-l parcurgă personal. Drumurile la bancă pentru autorizări sau semnături reprezintă un factor de stres pentru companii, irosind totodată resurse şi timp care ar putea fi direcţionate către dezvoltarea afacerii. Autorizarea unei persoane fizice pe un cont al unei companii, fără ca aceasta şi reprezentatul legal să se prezinte fizic în bancă, este un pas important în relaţia cu clienţii şi un aspect esenţial în eficientizarea proceselor noastre interne", spune Laurenţia Popescu, Head of Banking Applications Support la ProCredit Bank.

Începând cu luna decembrie, ProCredit Bank oferă servicii digitale care îndeplinesc majoritatea nevoilor bancare ale clienţilor săi, răspunzând digital celor mai multe dintre procesele pe care o companie le parcurge de-a lungul relaţiei cu banca, de la deschiderea de cont, până la operaţiuni curente.

Conform băncii, lansarea platformei digitale vine în contextul aniversării a 20 de ani de activitate a instituţiei financiare în România. Singura bancă cu acţionariat 100% german, ProCredit Bank încurajează deciziile potrivite pentru un viitor digital şi sustenabil, atât în relaţia cu clienţii persoane fizice, cât şi cu cele juridice.

ProDigital Business este al doilea serviciu aniversar pe care ProCredit Bank îl lansează, după ProGreen Aniversar - cont curent destinat persoanelor fizice, care primesc garanţia că activitatea lor bancară nu va susţine proiecte care deteriorează mediul, ci va susţine exclusiv iniţiative sustenabile.

Digitalizarea şi implementarea conceptului de sustenabilitate atât în operaţiunile interne, cât şi externe au jucat un rol important în dezvoltarea instituţiei în ultimii ani. Decizia de a transforma clasicele ghişee în zone 24/7, care să substituie lucrul cu numerar din sucursale a venit încă din 2016, când ProCredit Bank a devenit prima bancă din România care a introdus conceptul de sucursale cashless.

Foto: Dreamstime