Într-o perioadă dominată de creșterile dobânzilor și inflație, Roxana Petria, Tribe Lead Customer Engagement la ING Bank, a vorbit la Future Banking Summit despre strategii legate de sustenabilitate și customer experience.

În cadrul discuției „Building resilience in banking during downturns", Roxana Petria s-a referit la clienții privați din portofoliul ING și a vorbit despre strategia proactivă a băncii, când vine vorba despre soluții, de obicei, pe termen scurt, care să ajute antreprenorii și companiile în peisajul economic turbulent din prezent. Iar printre soluțiile principale se numără stabilirea cu aceștia a unei perioade de grații sau chiar extinderea duratei împrumului.

„Aceste lucruri sunt firești, mai ales că aceste creșteri sunt încă un eveniment important, după pandemie, războiul din Ucraina și inflația tot mai mare. Deci lucrăm cu toții împreună, iar provocările domeniului financiar au devenit deja parte din viața noastră. În plus, credem că acestea vor continua în viitorul apropiat", a spus Petria. În același timp, ING încearcă să fie tot mai aproape de nevoile clienților și să le înțeleagă cât mai bine.

„Strategia noastră se bazează pe doi piloni. Unul dintre ei e sustenabilitatea, un concept nou, pe care-l auzim tot mai des, în aproape orice reclamă la televizor, spre exemplu. Dar e un aspect cât se poate de serios, pentru că este pentru oameni. Iar al doilea pilon este customer experience, pentru care facem eforturi să o îmbunătățim și cred că procesele legate de acest subiect sunt la standarde foarte bune în bankingul românesc. Ne păstrăm clienții mulțumiți gândindu-ne, în primul rând, la nevoile lor", a completat Petria.

În același timp, Petria a deschis și discuția despre felul în care se raportează generația tânără la banking, care, spre surprinderea tuturor, în ciuda uneltelor digitale disponibile, preferă de multe ori să intre în contact fizic cu un reprezentant ING. De asemenea, Petria a avut câteva observații și despre lipsa educației financiare în școli. Despre toate astea, în videoul de mai jos, unde poți vedea înregistrarea completă a panelului.


Future Banking Summit este un eveniment organizat de futurebanking.ro și este susținut de: Mastercard, UniCredit Bank, ING Bank România, Raiffeisen Bank, Infocert, FintechOS, Inform Lykos, iFactor, AriadNext, Namirial, Filip&Company, BCR, First Bank, Citi Romania, enfineo, Oney Romania, Mokka, Credex, Certsign, Salarium, ProCredit Bank, Autonom și Magnolia.ro. Partener instituțional: Asociația Română de Fintech (RoFin.tech).

Vezi aici prezentările susținute de unii dintre vorbitorii de la Future Banking Summit.

Foto: Ovidiu Udrescu