BCR lansează chatbot-ul „ADA”, primul asistent virtual care poate oferi atât suport rapid general, cât și informații personalizate, pentru persoane fizice și pentru companii.

Asistentul virtual ADA este primul chatbot din România care asigură atât suport pe programe de finanțare, cât și răspuns instant antreprenorilor în legătură cu fondurile europene și naționale relevante pentru afacerea lor.

„ADA se alătură echipei BCR, ca parte integrantă din ecosistemul digital George. Colegii noștri au construit un chatbot cu adevărat inteligent din dorința de a răspunde clienților mai bine, mai rapid, cu un grad mare de acuratețe. ADA este rezultatul modului de lucru agil din BCR, dar și a felului în care putem utiliza transformarea digitală, ca să fim mai eficicienți și mai receptivi la nevoile clienților. Punem clientul în centrul tuturor proiectelor pe care le dezvoltăm și țintim să oferim interacțiuni care să-i asigure cea mai bună experiență bancară și soluții pentru alegeri financiare inteligente”, spune Cristian Mustață, Director Executiv Adjunct, Distribuție Retail BCR.

Cu răspunsuri predefinite la peste 25.000 de posibile întrebări, ADA reprezintă un sistem evolutiv, care va învăța și se va perfecționa cu ajutorul fiecărei conversații, potrivit BCR. Aceasta are la bază platforma conversaționala Druid, care oferă instrumente bazate pe inteligență artificială.

Pentru persoane fizice, ADA este direct disponibilă pe site-ul BCR, acolo unde le va oferi atât răspunsuri la întrebări, cât și la opțiunile de tip self-service prin care oferă detalii despre soldul conturilor, despre produsele de economisire, credite și carduri de credit, precum și despre operațiunile de management card, precum blocări de card sau regenerări.

Pentru un dialog eficient cu ADA pe zona de programe de finanțare, antreprenorii trebuie să ofere informații legate de:

  • Firma pentru care doresc să obțină finanțarea – dacă este una care funcționează deja sau are în vedere să deschidă un nou business?
  • Dimensiunea întreprinderii – microîntreprindere, IMM sau întreprindere mare. Dacă nu cunosc categoria întreprinderii, ADA îi va ajuta pe antreprenori să afle în ce categorie se încadrează întreprinderea utilizând mai mulți indicatori financiari
  • Localizarea sediului firmei și a investiției pentru care doresc finanțare nerambursabilă
  • Domeniul de activitate în care activează firma și cel pentru care caută finanțare
  • Descrierea sumară a proiectului pentru care doresc să obțină finanțarea
  • Informații cu privire la alte finanțări europene sau naționale obținute în trecut de către afacerea antreprenorului

Sursă foto: 79531550 / Bank © Gabriel Petrescu | Dreamstime.com