CEC Bank continuă procesul de digitalizare și lansează un nou produs de economisire, disponibil 100% online, direct din aplicația de Mobile Banking – CEC app: Contul de economii cu alimentare periodică. 

„Completăm astfel gama de produse deja existente: pachete de cont bancar, credite de nevoi personale și carduri de credit. Această nouă funcționalitate simplifică relația clienților cu banca, asigurând fluxuri rapide, economie de timp și procesare rapidă. Accesarea serviciilor bancare trebuie să fie la fel de simplă ca orice comandă la un magazin online”, a spus Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță, CEC Bank.   

Prin deschiderea conturilor de economii cu alimentare periodică, clienții beneficiază de flexibilitate ca la conturile curente și de dobânzi avantajoase ca la depozite.

Astfel, clienții CEC Bank pot economisi oricând, fără restricții de perioadă și, în aceeași măsură, au acces la banii economisiți oricând au nevoie.

Prin noile produse, clienții își pot configura obiectivele intitulându-le oricum doresc (alias) și, respectiv, își pot stabili sumele și periodicitatea alimentării fiecărui cont de economii, fie că vorbim de concedii, achiziție de gadget-uri, avans la un credit pentru casă etc.  

CEC Bank este prima bancă din România care a lansat, încă din anul 2020, un flux de accesare 100% online a conturilor și serviciilor bancare.

În 2022, banca a atras peste 166.000 de noi clienți, numărul de utilizatori ai canalelor digitale s-a majorat cu 54%, iar volumul de operațiuni prin canalele digitale a crescut cu aproape 93% și a depășit pentru prima oară pragul de 100 de miliarde de lei.

Foto: Dreamstime