Performanța este susținută de un ritm solid de creștere: cu 23% mai mulți clienți noi persoane fizice în primele 9 luni ale anului 2025 comparativ cu aceeași perioadă din 2024, iar dintre noii clienți aproape 90% au ales fluxul de înrolare digitală, aproape dublu față de perioada similară din anul precedent.
Ce spune CEO-ul Raiffeisen Bank despre rezultatele băncii
În sfera planificării financiare personale, Raiffeisen Bank a înregistrat creșteri semnificative ale operațiunilor și volumelor, cu peste 35% mai multe planuri de investiții noi, în T3 2025, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, și peste 124.000 de clienți înscriși în Fondul de Pensii Facultative Raiffeisen Acumulare la finalul lunii septembrie.
”În ultimele 9 luni, sistematic și pas cu pas, am continuat să facem un mix între cele mai noi tehnologii, inclusiv inteligența artificială, și expertiza echipelor noastre pentru a sprijini fiecare client în construirea unui viitor financiar mai puternic. Totodată, investim constant în finanțarea economiei, pentru o creștere care să aducă valoare adăugată României și comunităților.” - Zdenek Romanek, Președinte & CEO, Raiffeisen Bank România.



