Raiffeisen Smart Market este o aplicație de loializare, bazată pe un ecosistem digital, ce își propune să aducă împreună clienții digitali persoane fizice, cu partenerii și comercianții, persoane juridice.
Aplicația oferă clienților, în același timp, discount-uri sau premii de la branduri relevante din piața românească și nu numai, cashback pentru plățile cu cardul Raiffeisen, puncte de loialitate, oferte la produse bancare și premii. Și, nu în ultimul rând, campanii personalizate pentru nevoile lor, pe care aplicația le „învață” utilizând servicii de AI și Advance Analytics.
„Ne dorim să ne loializăm clienții oferindu-le produse și servicii digitale personalizate, care să răspundă perfect nevoilor lor, dar și recunoașterea noastră, prin beneficii atractive, de la partenerii băncii. Practic, aplicația învață preferințele utilizatorilor și le oferă beneficii relevante, prin înțelegerea comportamentului de consum al acestora, cu ajutorul tehnologiei AI. Vom continua investițiile în infrastructura digitală, astfel încât clienții noștri să se bucure de experiențe unice de utilizare, în fiecare zi”, a spus Vladimir Kalinov, vicepreședinte Retail la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Smart Market face parte din strategia de digitalizare și inovare a băncii, completând portofoliul de produse și soluții digitale oferite clienților și personalizate conform nevoilor lor.
Citește și:
Beneficiază de aplicația Raiffeisen Smart Market clienții aplicației de mobile banking pentru persoane fizice, Smart Mobile, ce dețin minimum un card Raiffeisen Bank. Aplicația este disponibilă, deocamdată, în App Store și Play Store pentru dispozitive cu sistemul de operare Android (în versiunea minimum 10) sau iOS (minimum 13).
În plus, clienții vor putea să își salveze în aplicație toate cardurile de loialitate cu ajutorul funcției „Carduri Virtuale” pentru a avea o experiență de shopping completă și stress-free.
Pentru companii și antreprenori, Raiffeisen Smart Market înseamnă un nou canal digital de vânzare și de promovare a produselor proprii, susținut de soluții de inteligență artificială. Astfel, vor putea să își comunice mai „smart” campaniile și să fie mai aproape de nevoile clienților.
Citește și:
În acest ecosistem, Raiffeisen Bank va avea și rol de comerciant, Smart Market fiind un nou canal digital de promovare și vânzare a produselor și serviciilor băncii. Mai multe detalii aici.
Raiffeisen Bank are peste 1 milion de clienți digitali care folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online.
Sursă foto: Raiffeisen Bank