Libra Internet Bank vine cu o soluție digitală inovatoare și extrem de avantajoasă pentru antreprenorii care înființează o firmă prin intermediul platformei dezvoltate de StartCo. Contul bancar curent necesar noii companii poate fi deschis direct din platformă, iar fondatorii au posibilitatea să aleagă cel mai potrivit abonament operațional pentru afacerea lor.
Aplicația modernă creată de StartCo permite înființarea și, eventual, modificarea unei firme, emiterea de facturi, iar pachetul de servicii oferit antreprenorilor include și contabilitatea online, în timp ce orice complicație birocratică este exclusă.
Libra Internet Bank asigură conturile bancare pentru firmele înființate prin platforma StartCo, iar acestea sunt oferite în trei variante. Toate au pe lista beneficiilor internet și mobile banking, plăți online în lei, plăți instant în lei, încasări în lei și un card Business Standard. Contul Deștept este gratuit pentru primele 12 luni, Rise IMM vine cu un card Business Standard suplimentar, în timp ce Shine IMM oferă în plus încasări în euro, plăți online euro SEPA și două carduri Business Gold.
Citește și:
„Suntem foarte entuziasmați de parteneriatul cu Libra Internet Bank în cadrul platformei StartCo. Imediat după înființarea firmei, antreprenorii își vor putea deschide un cont bancar 100% online prin intermediul platformei, simplificând astfel procesul de înființare și gestionare a afacerilor. Suntem mândri să aducem o astfel de inovație pe piața din România și să oferim antreprenorilor o soluție digitală completă”, spune Mădălina Luca, co-fondatoare și în prezent Head of Growth la StartCo.
StartCo este o platformă dezvoltată de antreprenori, dedicată antreprenorilor și freelancerilor din România. Misiunea StartCo este de a le oferi antreprenorilor cea mai simplă modalitate de a începe și gestiona un business, împreună cu flexibilitatea de a-l administra ușor de oriunde.
Citește și:
Platforma are la bază o serie de automatizări și tehnologii precum machine learning și inteligența artificială, cu scopul de a eficientiza și chiar elimina procesele manuale, repetitive și inutile, cum ar fi generarea și transmiterea documentelor, citirea facturilor și efectuarea înregistrărilor contabile.
Foto: Dreamstime