futurebanking
  • Latest
    • On the Spot
    • Spotlight
    • Point of View
  • Special
    • Innovators
    • Noul tip de banking
    • Banca din buzunar
    • Future Banking Talks
  • Evenimente
  • Rapoarte
  • Cauta
  • Abonare newsletter

Inteligența Artificială, esențială pentru performanță în customer experience

20 April 2022 | Alexandru Arușilor

Spotlight

Inteligența Artificială, esențială pentru performanță în customer experience

Citește si

Future Banking Summit 2025

Future Banking Summit 2025
Mai multe despre:
  • digitalizare
  • digital first
  • tehnologie
  • companii
  • banking
  • bancă
  • transformare digitală
  • inteligență artificială
  • AI
  • MIT
  • SAS
  • CX
  • Lisa Loftis
  • Antonio Grasso
  • soluții digitale
  • marketing technology
  • customer experience

About

Alexandru Arușilor
  • Alexandru Arușilor

Alexandru Arușilor s-a alăturat redacției Future Banking cu scopul de a relata în profunzime subiecte presante ce țin de banking, fintech-uri și economie.

Mai multe despre autor
Articole similare
Veridion, start-upul românesc de AI și big data, obține o investiție de 6 milioane de dolari

Veridion, start-upul românesc de AI și big data, obține o investiție de 6 milioane de dolari

21 February 2023 | Mihai Tița

România, locul 10 în Europa în topul celor mai atractive locații pentru servicii offshore în 2023

România, locul 10 în Europa în topul celor mai atractive locații pentru servicii offshore în 2023

27 July 2023 | Mihai Tița

Irina Dochițu, DRUID: „ChatGPT a demonstrat interesul pentru AI conversațional”

Irina Dochițu, DRUID: „ChatGPT a demonstrat interesul pentru AI conversațional”

06 June 2023 | Start-Up.ro

Potențial de miliarde de dolari anual pentru IA generativă

Potențial de miliarde de dolari anual pentru IA generativă

10 July 2023 | Alexandru Ardelean

Cele mai citite articole
ETF-urile de tehnologie, tot mai populare, în defavoarea unor sectoare odată profitabile

ETF-urile de tehnologie, tot mai populare, în defavoarea unor sectoare odată profitabile

Roboții conversaționali AI vor putea optimiza 75% din activitatea call centerelor, până în 2030

Roboții conversaționali AI vor putea optimiza 75% din activitatea call centerelor, până în 2030

BT integrează asistenți IA în activitatea zilnică

BT integrează asistenți IA în activitatea zilnică

futurebanking
  • contact
  • despre noi
  • Publicitate
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni si Conditii

© Future Banking 2025