Ecofinance a înregistrat anul trecut o creștere a portofoliului de 40% față de 2022, astfel că valoarea totală a creditelor acordate a ajuns la 30 milioane de euro.
Compania este un fintech, care operează sub marca de consum CreditPrime, fiind o instituție financiară nonbancară. Ecofinance activează pe piețele din România și Moldova.
Anul trecut, numărul clienților înregistrați a crescut cu peste 60%, comparativ cu 2022. În prezent, Ecofinance susține peste 175.000 de clienți înregistrați, oferindu-le acces la linii de credite.
„Creșterea dinamică a rezultatelor noastre în ultimii ani, în special în 2023, confirmă conformitatea operațiunilor noastre cu așteptările clienților și contribuția deosebită a echipei Ecofinance. Încrederea acordată de clienții noștri consolidează poziția noastră ca un jucător important în peisajul dinamic al tehnologiei financiare, iar noi vom continua să răspundem cerințelor de evoluție ale clienților în moduri noi și eficiente", a spus Rucsandra Larisa Stanciu, Director General și membru al Consiliului de Administrație al Ecofinance România.
În toamna anului 2023, Ecofinance a lansat o aplicație mobilă. Aceasta a fost urmată de lansarea unui asistent virtual Alin, dezvoltat împreună cu Druid.
Citește și:
Cu implementarea asistentului virtual, s-a redus semnificativ volumul de lucru al specialiștilor în relații cu clienții din companie, crescând astfel eficiența operațională. Clienții îl pot contacta pe Alin și îi pot adresa întrebări despre serviciile oferite în orice moment al zilei, atât în zilele lucrătoare, cât și de sărbători.
„Importanța soluțiilor automate și bazate pe date în domeniul fintech devine importantă pentru eficiența afacerii și experiența solidă a clienților. Recent, introducerea aplicației mobile și a asistentului virtual a adus rezultate promițătoare, îmbunătățind semnificativ angajamentul clienților printr-un mod mai eficient de accesare a fondurilor și prin optimizarea proceselor noastre interne. Nu este doar crucial să fim aliniați cu tendințele de avans tehnologic ale industriei, ci și să evaluăm serviciile noastre prin prisma clienților noștri, menținând personalizarea ca valoare fundamentală", a mai afirmat Rucsandra Larisa Stanciu.
Ecofinance își propunesă se concentreze pe consolidarea pozițiilor în piețele existente și să lucreze la noi proiecte pentru extinderea viitoare pe piață.
Citește și:
Ecofinance face parte din grupul de Companii Dyninno, un conglomerat multinațional care oferă produse și servicii în domeniile călătoriilor, divertismentului și tehnologiei financiare în peste 50 de țări.
Foto: Pexels