Zitec marchează 20 de ani de activitate și de parteneriat cu sute de clienți de pe piața națională și globală. În tot acest timp, compania a dezvoltat un model de creștere care pune oamenii pe primul loc. Echipa, calitatea serviciilor, precum și impactul pozitiv în societate rămân obiective importante pentru viitorul Zitec.
În ultimele două decenii, peisajul IT s-a transformat semnificativ. Zitec și-a ajutat clienții să beneficieze de inovațiile tehnologice din această perioadă, fie că a fost vorba despre dezvoltarea de produse inovative, soluții de comerț electronic, aplicații mobile, aplicații blockchain, servicii de cloud computing sau securitate cibernetică.
Portofoliul Zitec pe segmentul eCommerce a crescut constant de la un an la altul (ajungând la aproape 10% din business-ul total al companiei). Printre clienții de renume ai Zitec pe această zonă se numără Leroy Merlin, Flanco, Brico Depot și Agrii.
Citește și:
„Am început în 2003. În tot acest timp, modul în care am abordat proiecte ample, de o înaltă complexitate tehnică, ne-a diferențiat ca partener strategic în domeniul IT și ne-a permis să le oferim stabilitate și procese mature clienților. Livrăm servicii end-to-end, de la consultanță și audit, la dezvoltarea de software, analiza datelor și marketing digital. Acest model ne permite să avem o colaborare de succes pe termen lung cu clienții noștri”, spune Alexandru Lăpușan, CEO și co-fondator Zitec.
De asemenea, cu o experiență de 12 ani în domeniu, Zitec a dezvoltat aplicații mobile pentru companii precum Tazz, Sameday, Freshful by eMAG, Credit Europe Bank (Avantaj2Go), PayPoint, sau eMAG (eMAG Marketplace). Segmentul de mobile apps reprezenta aproape 11% din portofoliul Zitec.
Citește și:
În același timp, pe zona de blockchain, Zitec a colaborat cu numeroase companii, printre care Aurus, ibraltar Blockchain Exchange (GBX), sau CertMe, în vreme ce portofoliul de clienți Zitec în domeniul securității cibernetice include branduri precum Sameday, Cars2Click, UNTOLD, sau Flip.
Platformele Zitec, Mirro.io și Regista.ro contribuie la îmbunătățirea performanței în companii și domeniul public
Mirro.io, platforma de management al performanței pentru companii inovatoare dezvoltată de Zitec, ajută clienții să crească productivitatea echipelor și să economisească din timpul alocat activităților administrative de HR. Mirro.io este o soluție de top pentru companii care doresc să își dezvolte cultura organizațională și are deja clienți în 17 țări.
Printre clienții Mirro.io din România se numără eMAG, Tazz, Adore Me, Netopia, Hochland, DWF, Transylvania College, 2Performant, Kinderpedia, Bright Spaces, Sessions și Accace.
Citește și:
De nouă ani, Regista.ro pune bazele digitalizării sectorului public, ajutând autoritățile locale din România să reducă birocrația și să își îmbunătățească relația cu cetățenii.
Datorită Regista, primării (28% cotă de piață), instituții de învățământ și de sănătate, precum și companii private îmbrățișează astăzi transformarea digitală. Până în prezent, platforma a ajutat peste 65.000 de cetățeni de pe întreg teritoriul României să proceseze cu succes peste 30 de milioane de documente în relație cu aproape 1,200 instituții de stat din România.