Zitec, lider pe piața de IT și digital marketing din România, specializat în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, a înregistrat o cifră de afaceri de 25,2 de milioane de euro în 2022, ceea ce reprezintă o creștere de 42% față de anul precedent.

Cererea mare pentru serviciile de dezvoltare software Zitec a făcut ca aceasta să fie cea mai dinamică direcție de business Zitec în 2022. Creșteri semnificative au înregistrat diviziile de Mobile & Distributed Ledger Development, Continuous Improvement Services, DevOps, eCommerce, Microsoft Azure și Security. De asemenea, Zitec a înregistrat o rată de retenție a clienților de 82%, peste media industriei IT & Software (77%, conform Exploding Topics) precum și o rată de loializare a specialiștilor din echipă de 85%.

Zitec a continuat anul trecut implementarea de proiecte de transformare digitală pentru clienții săi și s-a concentrat pe consolidarea parteneriatelor strategice și dezvoltarea abilităților legate de tehnologiile utilizate.

Printre clienții nou incluși în portofoliu în 2022 se numără Regina Maria, Twispay, Agrii Romania, HiGeen, SanoPass și Nhood, piețele principale fiind România, SUA și Elveția.

În ceea ce privește dezvoltarea parteneriatelor strategice, cele cu Google și Microsoft au fost în prim plan, aproximativ 85% dintre proiectele de dezvoltare ale Zitec din ultimii patru ani utilizând soluții de cloud computing, în special Microsoft Azure și Google Cloud.

CITEȘTE ȘI: Zitec, afaceri de 12 milioane de euro în primele șase luni ale lui 2022

Pentru performanțele sale în oferirea de soluții cloud, Zitec a primit din partea Microsoft distincția ”Best Azure Partner” în septembrie 2022, în cadrul ”Global Partner Solutions Conference”, precum și distincția ”Google Partner Specialization in Infrastructure” de la Google, în decembrie 2022.

Interesul constant pe care companiile l-au manifestat în 2022 față de migrarea către platforme de eCommerce flexibile și competitive s-a tradus într-o creștere de 150% a cifrei de afaceri pentru divizia de eCommerce Zitec.

Implicit, această creștere a dus la acțiuni de consolidare a parteneriatelor strategice cu partenerii tehnici Adobe (platforma Magento) și VTEX, platforme care susțin 80% dintre proiectele clienților Zitec pe zona de eCommerce. Pentru 20% dintre aceste proiecte, Zitec a creat soluții personalizate, potrivite clienților cu fluxuri de business cu grad ridicat de complexitate și specializare.

Spre finalul anului, compania a adăugat portofoliului său tehnologic un nou serviciu, cel de Data Analytics, menit să asiste companiile în accesarea potențialului de valoare comercială oferit de date. În 2023, se va investi în extinderea acestei echipe și consolidarea capabilităților sale în tehnologiile de date oferite de soluțiile de cloud computing Google și Microsoft.

Produse proprii dezvoltate de Zitec: Mirro și Regista

Anul trecut echipa Zitec s-a concentrat și pe consolidarea produselor proprii: Mirro.io, o soluție completă de management al performanței, și Regista, lider național al aplicațiilor de registratură electronică și e-Guvernare.

În 2022, Mirro și-a dublat numărul de utilizatori în comparație cu anul precedent. Pentru complexitatea funcționalităților platformei și calitatea serviciilor, Mirro a fost recunoscut ca Lider în categoria Absence Management, Performance Management, Core HR și OKR în rapoartele G2 Winter 2023.

Tot anul trecut, Mirro a lansat funcționalitatea „Culture Insights", ce le oferă liderilor de companii rapoarte extensive pentru înțelegerea și măsurarea culturii organizaționale.

Printre companiile locale care folosesc în prezent Mirro.io se numără: Tazz, Adore Me, Netopia, Hochland, Pluria, Transylvania College, Ddroidd, Bright Spaces, Sessions, sau Accace.

CITEȘTE ȘI: Peste 900 de instituții publice și companii, digitalizate prin aplicația Regista

Regista, soluția dezvoltată de Zitec ce contribuie direct la progresul digital al României prin automatizarea și eficientizarea activităților din instituțiile din România, a înregistrat și ea rezultate remarcabile și în 2022, depășind pragul de 1000 de clienți, reprezentați de primării, spitale, instituții de învățământ, dar și de companii private din toate județele țării.

Valoarea adusă de aplicație a fost recunoscută în iunie 2022 prin premiul special „The Most Coherent Approach to Digitize România” în cadrul evenimentului „Future Banking Awards 2022".

În prezent, aplicația este folosită zilnic de peste 60.000 de utilizatori. În total, prin intermediul Regista au fost procesate peste 28 de milioane de documente, marcând astfel un pas important în progresul digital la nivel național.

Pentru a obține aceste rezultatele, Regista a continuat dezvoltarea aplicației adăugând noi funcționalități precum: programări online, validarea identității la sediu și integrarea cu aplicații specializate în administrarea taxelor și impozitelor pentru plata online a contribuțiilor locale.