Pentru a opta oară consecutiv, Vodafone a fost recunoscut de către Gartner drept lider mondial pentru serviciile de conectivitate bazate pe IoT, în cadrul raportului Magic Quadrant.

Evaluarea Gartner reflectă viziunea cuprinzătoare și abilitățile de execuție ale Vodafone, precizând că liderii investesc în viitorul IoT prin valoare continuă generată, pornind de la echipamente IoT până la platforme IoT și analize de date.„ Liderii acționează cu pricepere și adesea depășesc așteptările. Liderii au o viziune clară asupra direcției către care se îndreaptă piața și își dezvoltă competențele pentru a-și menține poziția de lider. Liderii implică clienții și generează valoare la nivel mondial. Modelează piața mai mult decât o urmează și adesea fixează repere pentru creșterea pieței. Liderii au dimensiunea și anvergura (prin operațiuni, vânzări și marketing, achiziții, product management) pentru a urma oportunități pan-regionale și multinaționale pentru conectivitate bazată pe IoT. Și-au stabilit un ecosistem robust și divers de alianțe tehnologice și parteneriate pentru a satisface cererile pieței.”

Dintre cei 18 furnizori incluși în raportul Magic Quadrant, Vodafone s-a plasat din nou pe prima poziție pentru „viziunea cuprinzătoare” și „abilitățile de execuție”.

„IoT a devenit un activ operațional esențial, la fel de important ca electricitatea, pentru businessurile din întreaga lume. Pe măsură ce digitalizarea continuă să accelereze, vom continua să le oferim clienților noștri care beneficiază de servicii IoT anvergura globală, calitatea serviciilor și suportul operațional de care au nevoie pentru a-și maximiza eficiența, optimiza operațiunile și minimiza impactul asupra mediului”, a spus Erik Brenneis, CEO IoT Vodafone Business.

În ultimul an Vodafone Business a continuat:

  • Să crească businessul IoT, cu un avans al conexiunilor de peste 20% în ultimele 12 luni (136 milioane în prima jumătate a anului financiar care se va încheia în 2022 față de 112 milioane în prima jumătate a anului financiar încheiat în 2021).
  • Să inoveze în segmentul IoT, îmbunătățind reziliența clienților și ajutându-i să rămână competitivi, să furnizeze produse conectate inovatoare și să genereze noi surse de venituri. Ariile de inovare includ redefinirea calității serviciilor, utilizarea în premieră a SIM-as-a-Platform, stimularea utilizării de video analytics pentru IoT, construirea fundației 5G pentru IoT și crearea de noi modele comerciale pentru clienții serviciilor bazate pe IoT.
  • Să ajute clienții să-și reducă amprenta de carbon, ținta asumată fiind de 350 milioane de tone la nivel global în 10 ani, între 2020 – 2030, ceea ce echivalează cu emisiile de carbon totale ale Italiei în 2019. Serviciile bazate pe IoT furnizate de Vodafone vor genera cele mai mari reduceri ale emisiilor de carbon pentru clienți, de exemplu prin îmbunătățirea eficienței proceselor logistice și a flotelor de vehicule, prin contoare inteligente și producție inteligentă.
  • Să se extindă către IoT operațional prin soluțiile sale complete (E2E). Vodafone are acum centre de competențe în auto, e-Sănătate/monitorizare de la distanță, agricultură inteligentă și producție.

Vodafone Business continua să furnizeze conectivitate și soluții bazate pe IoT către o gamă largă de clienți – precum Controlant, pe care l-a ajutat, prin monitorizare în timp real, să reinventeze lanțul frigorific pentru vaccinurile COVID-19 sensibile la temperatură și produse alimentare; Ford - revoluționarea lanțului de fabricație cu ajutorul rețelelor private 5G; fermieri, prin soluțiile de agricultură bazate pe IoT, pentru a avea culturi sustenabile.

Raportul integral este disponibil aici.

Credit foto: Illustration 95669118 © Polegaevmark | Dreamstime.com