191,5 milioane de euro au fost veniturile din servicii ale Vodafone România în trimestrul al treilea, care s-a încheiat la 31 decembrie 2021, potrivit rezultatelor raportate de Vodafone Group Plc.
Baza de clienți de servicii mobile și fixe și de soluții IoT a Vodafone România a ajuns la 11,2 milioane.
„În 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, și, în același timp, ne-am extins și consolidat rețeaua pentru a ne asigura că atât clienții din mediul urban, cât și cei din cele mai îndepărtate zone rămân conectați, cu acces fiabil la servicii fixe și mobile de calitate. Privind înainte, cuvântul cheie este ‚schimbare’. Atât la nivel de industrie, cât și de companie, ne așteptăm la o schimbare de ritm. Veți vedea un Vodafone mai dinamic în 2022 și în anii ce vor urma”, a spus Achilleas Kanaris, CEO Vodafone România.
În trimestrul trei al anului trecut (1 octombrie – 31 decembrie 2021), Vodafone a dezvoltat o serie de proiecte pentru clienții săi, persoane fizice și companii, precum și inițiative menite să protejeze planeta și să-i ajute pe cei care au nevoie.
Citește și:
La începutul lunii octombrie, Vodafone și-a extins suportul oferit companiilor mici și mijlocii prin platforma V-Hub, care asigură acum și posibilitatea testării gratuite de noi tehnologii și soluții digitale. Black Friday a adus “5€ Shop”, prin care clienții Vodafone puteau alege smartphone-uri, gadgeturi, accesorii și servicii mobile și fixe la super reduceri sau pachete la ofertă disponibile în rate de doar 5 euro/lună.
La începutul lunii octombrie, Vodafone a lansat cartelele SIM ecologice realizate din plastic reciclat, ca parte a angajamentului companiei de a reduce impactul operațiunilor sale asupra mediului. Iar ca partener de tehnologie al Salvamont România, singurul serviciu de salvare montană din țară, Vodafone a asigurat fondurile necesare pentru achiziționarea de echipament pentru localizarea victimelor avalanșelor (sistemul Recco), o premieră națională.
Citește și:
Tot în T3 2021, Vodafone Supernet Fibră a primit certificarea pentru cea mai bună experiență de utilizare a internetului fix din România de la auditorul german independent umlaut, care a analizat cinci milioane de eșantioane de trafic de internet. Aceasta este prima astfel de certificare conferită de auditorul umlaut unui operator de rețea de internet fix din România.
Vodafone operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și colaborează cu rețele mobile în alte 52 de țări. La 31 decembrie 2021, organizația avea peste 300 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix și peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV.
Vodafone este prezentă și pe segmentul fintech din Africa, prin M-Pesa, care își sărbătorește a 15-a aniversare în 2022. Este cea mai mare platformă fintech din regiune, și oferă acces la servicii financiare unui număr de peste 51 de milioane de oameni într-un mod sigur, accesibil și convenabil.