UniCredit și Mastercard anunță expansiunea globală a parteneriatului lor legat de zona de plăți. Acordul se aplică pentru 13 subsidiare UniCredit din 12 piețe, pentru toate produsele din zona de carduri, totalizând 20 de milioane de carduri.
Acordul pune bazele începerii unui parteneriat solid și aliniat cu strategia UniCredit Unlocked. Este pentru prima dată când o mare bancă comercială adoptă o singură strategie de asemenea amploare cu privire la carduri pe multiple piețe în Europa.
Printr-un singur acord este exprimată astfel abilitatea UniCredit de a strânge într-o singură instituție puterea colectivă a celor 13 subsidiare, adăugând expertiza Mastercard în zona de plăți cu cardul. Această extindere semnificativă a relației celor două părți va aduce inovație în zona de plăți și va intensifica experiențele digitale ale clienților.
Citește și:
„Acest parteneriat reflectă esența strategiei UniCredit Unlocked și angajamentul nostru de a ne utiliza întregul potențial al prezenței noastre pe multiple piețe venind cu o ofertă unică și completă în beneficiul clienților noștri. Extinderea noastră geografică și expertiza Mastercard în acest spațiu ne permit nu doar să ne eficientizăm parteneriatele și contractele, dar și să îmbogățim oferta noastră digitală, oferta de produse și securitatea plăților pentru toți clienții noștri actuali și viitori. Acesta este un exemplu perfect al noii abordări din UniCredit în ceea ce privește gestionarea proiectelor, de care beneficiază toate entitățile legale într-un mod discliplinat și acționând ca o singură companie”, a spus Andrea Orcel, CEO UniCredit.
Potrivit reprezentanților instituției financiare, parteneriatul multi–anual lărgit asigură resursele necesare pentru a crește viteza inovației în zona de carduri. Astfel, banca va putea oferi noi produse, cu o experiență digitală optimizată care include o suită completă de soluții in-app, și cu dezvoltarea unei abordări dedicate în ceea ce privește inovarea, extinzând opțiunile clienților în zona de plăți.
Citește și:
„UniCredit ne-a fost un partener important pentru mulți ani. Împreună am creat soluții concrete care susțin oamenii și afacerile în întreaga Europă. Relația noastră extinsă se va baza pe această experiență pentru a aduce noi inovații deținătorilor de carduri UniCredit”, a menționat și Michael Miebach, CEO Mastercard.
Parteneriatul este un exemplu concret de execuție al planului multianual UniCredit Unlocked 2022-2024, unificând cele 13 bănci în beneficiul stakeholderilor UniCredit, prin economie de resurse.
Foto: Dreamstime