SeedBlink a adăugat mai multe îmbunătăţiri în platformă, printre cele mai importante fiind noua versiune a instrumentului de monitorizare a portofoliului cu capabilităţi îmbunătăţite de vizualizare a evoluţiei start-upurilor şi o mai bună comunicare între fondatori-investitori, potrivit Agerpres.

Investitorii activi SeedBlink au acces, pe lângă prezentările trimestriale, şi la grafice privind performanţa companiilor din portofoliu, printre indicatorii de business disponibili colectaţi de la fondatori numărându-se veniturile, costurile totale, EBITDA, clienţi noi, clienţi totali, dar şi cele mai importante noutăţi şi nevoi ale companiilor.

PE ACELAȘI SUBIECT: Ionuț Pătrăhău, Seedblink: Construim avantajul competitiv pe baza tehnologiei

SeedBlink a lansat recent şi un program de recomandare, prin care un investitor îşi poate aduce prietenii pe platformă, iar după finalizarea procesului de verificare a identităţii, atât ei cât şi investitorul primesc SeedBlink Club gratuit, pe o perioadă determinată de una sau trei luni.

Pe de altă parte, start-upurile vor putea să-şi sindicalizeze propriii investitori (servicii de sindicalizare privată), ceea ce va duce la o simplificare a procesului de finanţare şi a managementului companiilor, dincolo de rundele selectate de SeedBlink.

CITEȘTE ȘI: Seedblink, autorizată de ASF ca furnizor de servicii de finanțare participativă

Cu misiunea de a asigura colaborarea între investitori, SeedBlink a iniţiat şi un program educaţional intitulat Tech Investors Academy, într-un parteneriat cu BISM (Bucharest International School of Management), care îmbină o serie de evenimente online masterclass şi unul offline, acestea având că profesori invitaţi investitori şi fondatori de start-upuri.

„Ne dorim să oferim acces investitorilor individuali alături de cei instituționali atât la oportunitățile de investiții de tip venture capital, dar și la date și instrumente pentru analiza portofoliului pentru decizii informate. Noile lansări includ instrumente de raportare ale fondatorilor în MyPortfolio cu metrici ușor de citit despre evoluția companiilor post investiție, dar și perspective noi prin programe educaționale și împărtășirea de bune practici cu alți investitori”, a spus Adriana Iordan, Chief Product and Marketing SeedBlink.

Programul îşi propune să îmbunătăţească cunoştinţele investitorilor despre piaţa de venture capital şi acoperă teme precum tendinţele din tehnologie, evaluarea start-upurilor şi înţelegerea factorilor care fac că unele companii să crească mai rapid decât altele.

Recent, compania a încheiat un parteneriat cu firma germană de consultanţă Horvarth, aceasta urmând să creeze rapoarte şi analize despre ecosistemul european de investiţii în tehnologie. parteneriatul îşi propune să înlesnească procesul decizional al investitorilor cu analize ale companiilor, dar şi să ofere o mai bună înţelegere a tendinţelor din domeniu.