Revolut a încheiat un parteneriat cu Salesforce, liderul global în CRM, pentru a-și diversifica și mai mult oferta pentru clienții din segmentul B2B.
Compania va folosi mai multe tehnologii ale Salesforce, inclusiv Sales Cloud, High-Velocity Sales, Sales Cloud Einstein, Sales Enablement și Marketing Cloud Engagement, pentru optimizarea operațiunilor Revolut Business.
Fintech-ul folosește deja Slack pentru a-și conecta echipele, instrumentele, clienții și partenerii și pentru a facilita colaborarea în echipă între angajații care lucrează în toată lumea. Împreună, aceste tehnologii vor permite aplicației financiare să eficientizeze procesele și să își dezvolte portofoliul de servicii către segmentul B2B.
„Parteneriatul nostru cu Salesforce și seria de instrumente de care dispunem deja ne ajută să creștem departamentul de vânzări într-un mod eficient și scalabil și să oferim cele mai bune produse clienților noștri, ajutându-i să economisească bani și timp pentru afacerile lor”, a menționat Matthew Acton Davis, Global Head of Sales la Revolut.
În plus, compania are în plan să angajeze suplimentar 2.800 de agenți de vânzări în anul următor și va folosi Sales Enablement, platforma de competențe digitale Salesforce, pentru a furniza materiale de activare și pentru a permite noilor agenți să se acomodeze rapid cu produsele fintech-ului britanic.
Citește și:
Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie și în Europa, cu scopul de a oferi clienților din categoria întreprinderilor mici și mijlocii, dar și corporațiilor o aplicație în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Cu ajutorul Revolut Business, clienții B2B pierd mai puțin timp cu aspectele administrative și se concentrează mai mult asupra business-urilor.
În ultimul an, Revolut Business a adăugat o serie de noi funcționalități, inclusiv coduri QR, acceptarea de plăți prin POS, link-uri de plăți. În contextul pandemiei, afacerile au avut nevoie de tot mai multe modalități de plată care să respecte regulile de distanțare socială și noile instrumente adăugate au crescut eficiența funcționalității Cheltuieli.
Cu Revolut Business, utilizatorii din segmentul B2B pot nu doar să facă mai ușor managementul cheltuielilor și să gestioneze fluxurile de plăți, ci și să arhiveze fotografii ale facturilor achitate, direct în aplicație.
Citește și:
Revolut Business în România
Pe piața locală, de la începutul acestui an, Revolut și-a reconfigurat oferta pentru segmentul B2B, punând la dispoziția clienților din segmentul de business 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise).
Revolut Business a lansat, în mai, pe piața europeană, inclusiv în România, suita Spend Management, o serie de funcționalități care îi ajută pe antreprenorii și administratorii de afaceri să emită carduri de companie, să seteze limite de cheltuieli în funcție de categorii sau într-un anumit interval de timp, pentru a ușura controlul asupra fondurilor companiei.
Mai mult, din luna iunie, clienții din segmentul business care sunt înregistrați în România au acces și la IBAN-uri în lei. IBAN-ul local le permite companiilor efectuarea de transferuri domestice în lei mai rapid și mai ieftin, chiar instant, în măsura în care și banca beneficiară are disponibil acest serviciu, și pot încasa mai ușor sumele aferente facturilor emise.
Citește și:
În 2015, Revolut s-a lansat în Marea Britanie, cu servicii de transfer de bani și schimb valutar. În prezent, peste 18 milioane de clienți din lume și peste 500.000 de businessuri la nivel global folosesc serviciile inovatoare Revolut pentru a realiza peste 150 de milioane de tranzacții pe lună.
Sursă foto: Revolut