Revolut a ajuns la 10.000 de angajați în toată lumea, iar efectivele sale vor crește cu 40% pe parcursul anului 2024.
În România, unde Revolut operează ca bancă digitală și deservește peste 3,5 milioane de clienți retail, compania recrutează talente pentru peste 70 de poziții. Astfel, Revolut reconfirmă planurile de creștere ale companiei, într-un context în care, în industrie, se anunță concedieri sau înghețări ale planurilor de recrutare.
De la înființarea în 2015, numărul de angajați ai Revolut a crescut constant și a ajuns la finalul lui 2023 la 8.000, pentru ca în primele trei luni ale acestui an să atingă 10.000 de salariați. Compania continuă să recruteze talente mai ales pentru departamentele Vânzări, Suport Clienți, AntiFraudă, în majoritatea cazurilor fiind roluri noi.
Citește și:
„Această cifră rotundă de 10.000 de angajați la nivel global reflectă contribuția enormă pe care echipa noastră o are la succesul constant al companiei. Un succes oglindit atât în inovațiile valoroase puse la dispoziția clienților, cât și în maximizarea rezultatelor la nivel individual și la nivelul companiei în ansamblu. Planurile noastre privind recrutarea de noi talente, de pe toate piețele unde operăm, merg mână în mână cu planurile de extindere la nivel global. Aceste cifre nu sunt doar niște numere, ci sunt bazate pe o realitate evidentă - cu fiecare nou Revoluter intrat în companie, capacitatea noastră de a inova crește și astfel le oferim clienților servicii și produse de o calitate tot mai bună”, a spus Lucian Ivan, Global Head of Talent la Revolut.
Revolut este o companie care funcționează mai ales în modelul de lucru de la distanță, ceea ce îi permite să recruteze talente din orice țară, oferindu-le acestora flexibilitatea programului.
Citește și:
Aceasta reprezintă un element de atractivitate pentru candidați, care percep compania ca un loc de muncă preferat, fapt ce a contribuit anul trecut la înregistrarea a peste 1 milion de aplicații din toată lumea pentru posturile scoase la concurs.
Compania a obținut certificarea Great Place to Work în opt piețe, inclusiv România, în care derulează operațiuni și are angajați.