Astăzi, clientul Revolut este tânăr, locuiește în mediul urban și deține mai mult de un cont bancar. Cum ar putea arăta clientul în următorii 5 sau 10 ani? Antoine Le Nel, directorul de dezvoltare al fintech-ului britanic, explică faptul că Revolut nu va viza tinerii, bătrânii, bărbații sau femeile și nici o categorie specifică de statut financiar: va fi pentru toată lumea. Reprezentantul companiei compară fintech-ul cu platformele sociale, declarând că Revolut este acum la nivelul TikTok (cu 1 miliard de utilizatori), dar va ajunge în curând la nivelul Instagram (cu 2,4 miliarde de utilizatori).

Cum va arăta clientul Revolut peste 5 sau 10 ani:

„Poate că momentan există un profil mai rebel al utilizatorului, dar cred că, în 10 ani, acesta se va schimba. Gândește-te la Revolut ca la echivalentul TikTok-ului de astăzi, dar care va deveni Instagram. Cine este utilizatorul Instagram? Toată lumea este pe Instagram. Nu sunt doar tinerii, nu sunt doar bătrânii, nu sunt doar bărbații sau femeile, și nici doar persoanele cu venituri mari. Este toată lumea. Cred că așa va fi și Revolut: pentru toată lumea, oriunde s-ar afla,” a declarat Antoine Le Nel, Director Dezvoltare Revolut.

Lansat în 2015, Revolut a fost creat după ce Nik Storonsky, unul dintre cofondatori, s-a plictisit de cariera de bancher la Lehman Brothers. În mai puțin de un deceniu, startup-ul britanic s-a transformat într-un gigant financiar, cu un număr de utilizatori care depășește populația Spaniei. Revolut a anunțat recent atingerea pragului de 50 de milioane de clienți, dintre care peste 4 milioane se află în România.

Revolut nu se oprește la retail: vizează și segmentul corporate

Deși Revolut este utilizat în principal de persoane fizice, compania intenționează să se extindă și în zona corporate. Un exemplu este parteneriatul cu Meridian Taxi, una dintre cele mai mari companii de taximetrie din România, încheiat anul acesta. Clienții care folosesc taxiurile companiei pot plăti direct cu cardul prin intermediul terminalelor Revolut instalate în mașini.

„Una dintre strategiile noastre este să dezvoltăm portofoliul corporate și să investim tot mai mult în zona de afaceri. Avem o ofertă excelentă pentru companii mici, medii și mari, inclusiv pentru întreprinderile mari. În România, localizăm mai multe produse și am creat o echipă de vânzări care să ne ajute să creștem pe această piață. Cred cu adevărat că există un potențial uriaș,” a subliniat Antoine Le Nel.

În plus, Revolut a început să perceapă taxe pentru abonamentele business, în încercarea de a dezvolta acest segment. Firmele care utilizau planul Basic vor plăti, începând din această lună, o taxă de 50 de lei, conform informațiilor transmise clienților persoane juridice. În comunicatul primit de antreprenori, fintech-ul a explicat că această taxă este necesară pentru a sprijini dezvoltarea produselor. În același timp, planul Basic a fost îmbunătățit, oferind un număr mai mare de plăți locale gratuite.

Revolut s-a deschis oficial în România

Revolut s-a deschis oficial în România: toate conturile Revolut din România care trec pe noua entitate primesc un IBAN local propriu Revolut. De asemenea, clienții noi care își deschid conturi Revolut primesc un IBAN românesc în formatul RO - REVO.

Revolut Bank anunță că a demarat migrarea clienților de pe entitatea lituaniană pe cea locală. De vineri, 13 decembrie, banca digitală a început și alocarea de IBAN-uri locale proprii.

În ultimele 12 luni, Revolut a deschis sucursale locale în Irlanda, Franța, Spania, Olanda, Germania, Italia, iar sucursala din România este următoarea care devine operațională, printr-un proces etapizat. Odată cu migrarea la noile IBAN-uri locale și cu participarea la schemele locale de plăți, Revolut răspunde nevoilor financiare în creștere ale clienților români persoane fizice sau juridice și va continua diversificarea portofoliului de produse bancare.

Similar tuturor produselor și serviciilor furnizate de Revolut, migrarea va fi un proces automat și simplificat, în timp ce experiența clientului va rămâne neschimbată. Toate serviciile legate de conturile de plăți utilizate de clienți (ex. Cont Personal, Planuri Plătite, Conturi Comune, Revolut Pro, debite directe și transferuri de bani locale și internaționale, schimb valutar, plăți cu cardul, Revolut <18, Conturile de economii) vor fi furnizate prin intermediul sucursalei din România. Celelalte servicii vor continua să fie oferite de alte entități din grup, similar modului în care sunt furnizate în prezent.