Procesul intens de recrurtare nu ar trebui considerat unul iesit din comun, tinand cont de numarul de utilizatori la care startup-ul FinTech a ajuns, respectiv 6 milioane, dar si o serie de plangeri inregistrate la adresa sa in prima jumatate a acestui an atat din partea clientilor, angajatilor sau organelor de reglementare.

Conform businessinsider.com, in luna mai a acestui an, o autoritate care mediaza disputele dintre consumatori si furnizorii de servicii financiare din Regatul Unit al Marii Britanii a inregistrat 171 de plangeri la adresa Revolut de la inceputul lui 2015 pana la finalul anului 2018, in timp ce rivalul Monzo a avut 81. De asemenea, tot in aceeasi luna, Revolut a fost acuzat ca nu a reusit blocheze potentiale tranzactii suspecte, mai adauga publicatia straina.

In Romania, Revolut si-a deschis oficial biroul in luna mai a anului trecut, iar in urma cu cateva zile a anuntat ca a depasit 500.000 de utilizatori.