Startup-ul românesc RepsMate, o platformă care permite creșterea prin automatizare a calității în departamentele de vânzări și de suport, a început implementarea soluției la parteneri de dimensiuni mari. Totodată, echipa vizează venituri de un milion de euro până la finalul anului în curs.
Primii clienți de mari dimensiuni sunt rețeaua de clinici Regina Maria și eMag. Alte noi proiecte, aflate în diferite stadii de evoluție, implică extinderea în noi verticale, cum sunt telecomunicații, BPO (Business Process Outsourcing), banking.
În prima jumătate a anului 2022, adoptarea soluției de către cinci clienți de dimensiuni medii a contribuit la creșterea de patru ori a veniturilor recurente ale RepsMate, până la nivelul a 50.000 euro anual. În prezent peste 300.000 de conversații sunt procesate lunar.
Citește și:
Platforma, care folosește inteligența artificială, include un modul de transcriere a conversațiilor în text și unul de interpretare a emoțiilor și oferă în timp real alerte pentru situații critice pentru a se iniția acțiuni imediate.
De asemenea, se identifică zone care pot crește substanțial performanța reprezentanților și calitatea răspunsului la nevoile clienților, dar și nivelul de satisfacție al clienților.
Echipa RepsMate a lucrat în ultimele trei luni la calibrarea soluției pentru clienții de dimensiuni mari, care necesită în plus elemente stricte de conformitate, proceduri specifice privind protecția consumatorilor și, respectiv, a datelor.
Startup-ul se află în plin proces de extinderere multi-channel, prin integrarea de noi canale, de email și chat, pe lângă cel de voce.
Citește și:
Pentru calibrarea soluției, RepsMate a folosit peste 2.000 de ore de conversații în cadrul modulului de voce și alte 1.500 de ore de conversații pentru identificarea și etichetarea emoțiilor împreună cu specialiști în psihologie și tehnologie.
Rezultatul obținut este o platformă cu rol multiplu – monitorizare și raportare a interacțiunii cu clienții, coach în timp real pentru agenții de vânzari sau de suport, onboarding și training pentru noi membri.
O altă etapă de dezvoltare a RepsMate o constituie parteneriatul cu Microsoft, pe două linii mari de acțiune. Pe de o parte, listarea în marketplace, care face accesibilă platforma pentru noi clienți, pe de altă parte, integrarea în proiectul Microsoft for Startups, care oferă posibilități de finanțare pentru dezvoltarea de noi facilități.
Citește și:
Până la sfârșitul anului, echipa RepsMate va continua cu noi implementări la clienți de dimensiuni mari.
În plus, derulează până la sfârșitul lunii septembrie 2022 o rundă de finanțare bridge, pe platforma Ronin, cu scopul de a crește echipa pentru acomodarea creșterilor de volume și va pregăti o nouă rundă de finanțare seed, până la finalul anului acesta, pentru a susține dezvoltarea pe noi piețe.