Mastercard lansează campania „Griji în minus, șanse în plus”, prin care îi încurajează pe români să aleagă plata cu cardul pentru taxe, impozite și facturile de utilități (electricitate, gaze, apă), în primul trimestru al anului.

Fie că aleg să plătească pe platforma Ghișeul.ro sau în aplicația mobilă cu același nume, la casieriile autorităților administrației publice locale sau la terminale de tip self-service, toate tranzacțiile realizate în perioada 1 februarie - 31 martie cu un card Mastercard intră automat în tragerea la sorți pentru unul din cele 10 premii, în valoare de 5.000 lei, și marele premiu, în valoare de 50.000 lei.

„Începutul de an coincide, pentru foarte mulți cetățeni, cu momentul în care își plătesc taxele și impozitele anuale și facturile aferente lunilor de iarnă, ceea ce vine la pachet cu presiune financiară. Mastercard rămâne același puternic promotor al plăților electronice și, de această dată vine în întâmpinarea lor cu prima campanie de acest fel organizată de Mastercard în România, prin care îi încurajăm să plătească impozitele în primul trimestru, pentru a se bucura apoi de un an mai relaxat la nivel de cheltuieli. Mai mult, debutul campaniei este sincronizat și cu lansarea aplicației Ghișeul.ro și ne-am bucurat să facem acest anunț zilele trecute, alături de Autoritatea pentru Digitalizarea României și de ceilalți parteneri. Acum, utilizatorii au la dispoziție încă o variantă digitală prin care își pot verifica sau plăti taxele și impozitele, în deplină siguranță, oricând și de oriunde”, a spus Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

CITEȘTE ȘI: Ghiseul.ro a lansat aplicația mobilă

Finanțată integral de către Mastercard și dezvoltată alături de Tremend Software Consulting, aplicația pune la dispoziția utilizatorilor toate funcționalitățile platformei web Ghișeul.ro, fiind o modalitate sigură, modernă, rapidă și accesibilă pentru a achita taxele și serviciile publice.

Aceasta integrează cele mai noi standarde de siguranță, conformitate, tehnologii și opțiuni, precum istoricul tranzacțiilor, activarea notificărilor utile, opțiuni de filtrare informații și situația la zi a datoriilor și a plăților, în materie de taxe, servicii sau amenzi.

Inițiativa dezvoltării aplicației a venit ca urmare a faptului că peste 70% dintre utilizatori accesează Ghişeul.ro de pe telefon.

Mai mult, potrivit Indicelui Plăților Digitale 2021, o metodologie dezvoltată de Mastercard, care analizează evoluția plăților digitale la nivel național, 80% din populația adultă a României deține un smartphone, în timp ce 78% declară că utilizează internetul, pregătirea digitală fiind un factor major pentru adopția plăților digitale.

VEZI ȘI: Mastercard lansează Indicele Plăților Digitale

Campania „Griji în minus, șanse în plus” încurajează plata cu cardul și le oferă posesorilor de card mai multe motive pentru a-l folosi, dincolo de posibilitatea de a obține rapid, simplu și în deplină siguranță ceea ce își doresc, atunci când își doresc, chiar și când e vorba de a scăpa de grija facturilor și a altor cheltuieli administrative.

Regulamentul campaniei este disponibil aici.