CloudCart, platforma profesională de eCommerce-as-a-service, s-a lansat în România.
Compania oferă un software ușor de utilizat pentru a automatiza crearea de magazine online, precum și un ecosistem complet de parteneriate, instrumente și servicii de asistență dedicate fiecărei piețe, pentru a acoperi toate nevoile operaționale zilnice ale comercianților online.
Compania activează, în prezent, pe șapte piețe regionale, iar obiectivele sale includ și creșterea cu 100% în cel puțin 3 piețe cheie - Bulgaria, România și Grecia.
În România, compania colaborează deja cu circa 10 magazine active și intenționează să-și consolideze prezența prin parteneriate strategice cu bănci și alte companii relevante. Pe termen mediu, CloudCart vizează extinderea în Serbia, Bosnia Herțegovina și Croația.
Citește și:
Abordarea CloudCart
Compania oferă comercianților online o soluție completă de dezvoltare a afacerilor, prin intermediul unei abordări tip eCommerce-as-a-service. Soluția este livrată pe un model SaaS (Software as a Service), însă tehnologia oferită și platforma eStore sunt doar primul pas.
Mai mult, sunt oferite și campanii de marketing prin e-mail, integrarea cu platforme sociale, abonamente la newsletter și analize avansate despre comportamentul utilizatorilor și performanța magazinului.
Comparativ cu alți furnizori de soluții de eCommerce, atuurile CloudCart sunt date de faptul că este o companie regională, un ecosistem puternic de parteneri, integrări și funcționalități specifice piețelor din Europa de Sud-Est.
„Suntem încântați să fim acum prezenți și în România, o piață cu un potențial uriaș în domeniul comerțului electronic. Prin CloudCart oferim un model unic de business, o soluție de eCommerce-as-a-service perfect adaptată nevoilor magazinelor online locale și suntem pregătiți să ne implicăm activ în creșterea acestora. Planurile noastre de dezvoltare includ, printre altele, extinderea parteneriatelor și a rețelei locale și regionale de agenții, freelanceri și diverse companii relevante pentru industrie, care să ofere clienților noștri plus valoare în creșterea și dezvoltarea lor ”, a spus Nikolay Iliev, CEO și cofondator CloudCart.
Lansată inițial pe piața bulgară și cu o rapidă extindere la nivel regional, compania are, în prezent, peste 1.500 de clienți unici, industriile principale fiind tehnologie, fashion și beauty.
Citește și:
Doar în anul 2022, comercianții care au utilizat platforma CloudCart au înregistrat vânzări cumulate de până la 300 de milioane de euro.
Cele mai solicitate cinci categorii de servicii sunt personalizare UX/UI, creare de landing pages, configurarea inițială a magazinului, servicii de migrație și o varietate de servicii de marketing oferite prin rețeaua partenerilor.
CloudCart este o platformă de e-commerce fondată în 2016 de frații Nikolay și Petar Ilievi, în Bulgaria. De la înființare, CloudCart a devenit una dintre cele mai populare platforme de e-commerce din Europa de Est.
Foto: Pexels