Lansat la finalul lui 2018, George a devenit pariul BCR pentru transformarea digitală a băncii. Odată cu lansarea ecosistemului George, România a avut prima platformă de onboarding 100% online care a permis oricărui român să își deschidă un cont bancar direct de acasă, fără să mai treacă pragul unei sucursale. Cristian Mustață, Deputy Executive Director for Retail Distribution al BCR, explică de ce procesul de înrolare continuă să fie asistat de o persoană, de ce este importantă educația financiară, dar și cum va dezvolta BCR aplicația în continuare.
Wall-Street.ro și Future Banking îți prezintă în cadrul proiectului "50 de inovații care au schimbat bankingul" proiectele, tehnologiile și funcționalitățile care ne-au determinat să facem banking altfel, să ne schimbăm obiceiurile de plată sau să ne simplificăm semnificativ viața de zi cu zi în sfera financiară.
Citește și:
George a fost pariul de transformare în relația cu clienții noștri. Ne-am dorit ca ecosistemului nostru, prezent și pe alte piețe, să aibă un flavor românesc. Am combinat lansarea George cu lansarea procesului de onboarding digital 100% online.
Cristian Mustață, Deputy Executive Director for Retail Distribution al BCR
Procesul de onboarding 100% online a fost introdus în premieră în România la finalul lui 2018, atunci când BCR a lansat ecosistemul George. Această inovație a teleportat procesul de înrolare a noilor clienți, de la ghișeul băncii direct în aplicația mobilă. Conform reprezentantului BCR, acest proces de onboarding 100% online le permitea clienților care nu au avut până în acel moment niciun contact cu o bancă să își deschidă cont bancar.
Articolul complet în secțiunea "50 de inovații care au schimbat bankingul".