Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacții/zi, +23% față de Black Friday 2023. BT este principalul procesator de plăți din România datorită dimensiunii business-ului și a volumului de operațiuni derulat prin toate canalele sale.
Banca Transilvania a transmis, în rezultatele la nouă luni ale Grupului, că are un total de 4,4 milioane de clienți actvi. Asta înseamnă că, fiecare client a BT a făcut aproximativ două tranzacții cu cardul de Black Friday.
În intervalul 8.00 - 9.00 a fost înregistrat un alt record, cu peste 730.000 de tranzacții/oră și aproape 400 de tranzacții/secundă. Au fost 13 ore consecutive în care s-au înregistrat peste 500.000 de tranzacții/oră.
Citește și:
A crescut, de asemenea, preferința pentru cumpărăturile online în rate: +24% față de Black Friday 2023, în valoare totală de peste 41 milioane de lei. Cel mai mare coș de cumpărături achitat cu cardul BT a fost de aproape 70.000 de lei, pentru un echipament IT.
În ceea ce privește volumul total al tranzacțiilor online, acesta a înregistrat o creștere cu peste o treime de Black Friday 2024, comparativ cu 2023: +28% volumul tranzacțiilor la comercianții Băncii Transilvania și +47% volumul tranzacționat cu cardurile BT.
Ca noutate față de anul trecut, opțiunea Pay with BT Pay de pe cele 6.500 de site-uri care au implementat până acum soluția Băncii Transilvania de procesare a plăților a oferit clienților posibilitatea de a face plăți rapide. Această opțiune de plată va fi extinsă de bancă semnificativ în perioada următoare.
Citește și:
Banca Transilvania are un întreg ecosistem construit în jurul cardurilor, care cuprinde programul STAR, aplicația BT Pay, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), o rețea extinsă de POS-uri și bancomate, precum și cele 6,6 milioane de carduri, din care aproximativ 4,2 milioane sunt inclusiv digitale.