Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim istoric de Black Friday 2024, în 8 noiembrie, cu aproape 10 milioane de tranzacții/zi, +23% față de Black Friday 2023. BT este principalul procesator de plăți din România datorită dimensiunii business-ului și a volumului de operațiuni derulat prin toate canalele sale.

Banca Transilvania a transmis, în rezultatele la nouă luni ale Grupului, că are un total de 4,4 milioane de clienți actvi. Asta înseamnă că, fiecare client a BT a făcut aproximativ două tranzacții cu cardul de Black Friday.

În intervalul 8.00 - 9.00 a fost înregistrat un alt record, cu peste 730.000 de tranzacții/oră și aproape 400 de tranzacții/secundă. Au fost 13 ore consecutive în care s-au înregistrat peste 500.000 de tranzacții/oră.

A crescut, de asemenea, preferința pentru cumpărăturile online în rate: +24% față de Black Friday 2023, în valoare totală de peste 41 milioane de lei. Cel mai mare coș de cumpărături achitat cu cardul BT a fost de aproape 70.000 de lei, pentru un echipament IT.

În ceea ce privește volumul total al tranzacțiilor online, acesta a înregistrat o creștere cu peste o treime de Black Friday 2024, comparativ cu 2023: +28% volumul tranzacțiilor la comercianții Băncii Transilvania și +47% volumul tranzacționat cu cardurile BT.

Ca noutate față de anul trecut, opțiunea Pay with BT Pay de pe cele 6.500 de site-uri care au implementat până acum soluția Băncii Transilvania de procesare a plăților a oferit clienților posibilitatea de a face plăți rapide. Această opțiune de plată va fi extinsă de bancă semnificativ în perioada următoare.

Banca Transilvania are un întreg ecosistem construit în jurul cardurilor, care cuprinde programul STAR, aplicația BT Pay, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), o rețea extinsă de POS-uri și bancomate, precum și cele 6,6 milioane de carduri, din care aproximativ 4,2 milioane sunt inclusiv digitale.