Trendyol Collection Home include articole esențiale pentru baie, precum covorașe, accesorii și halate pentru baie; produse pentru dormitor, de exemplu, perne, fețe de pernă și cuverturi duble; articole pentru dining și bucătărie, inclusiv prosoape de bucătărie și fețe de masă, precum și o selecție de produse pentru organizarea și decorarea casei.

„Deși fashion-ul rămâne cea mai populară categorie a noastră în România, observăm o cerere tot mai ridicată și pentru articole de casă în tendințe. Prin lansarea primei noastre colecții dedicate, Trendyol Collection Home, ne propunem să răspundem acestei cereri, oferind produse esențiale care îmbină designul modern cu funcționalitatea de zi cu zi”, a declarat Irem Yılandil, Head of International Expansion la Trendyol Group.

Linia Trendyol Collection Home are ca inspirație patru teme principale: Basics Home, Country Home, Mediterranean Home și Young Home. Pe viitor, colecția va continua să se extindă cu produse suplimentare precum pături, obiecte decorative, ustensile de gătit, soluții de depozitare și platouri.

Trendyol, după un an în România: cum arată cifrele

După un an de activitate în România, Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a atras peste 1,3 milioane de cumpărători activi la nivel local, clienții români achiziționând peste 13 milioane de produse pe platformă.

România a devenit astfel cea mai importantă piață a Trendyol din Europa Centrală și de Est, reprezentând 70% din baza de clienți a companiei în regiune. Mai mult, în ultimul trimestru al anului trecut, Bucureștiul s-a clasat în top 3 orașe internaționale după numărul de comenzi în rețeaua multi-regională a Trendyol, ce cuprinde 15 țări.

Potrivit datelor Trendyol, majoritatea comenzilor înregistrate de marketplace în România anul trecut au provenit din marile centre urbane, cu Bucureștiul în frunte, urmat de Cluj-Napoca și Constanța. În plus, în ultimul trimestru din 2024, Capitala României a fost printre primele 3 orașe internaționale, ca număr de comenzi (în afara Turciei), după Baku și Riyadh.

Anul trecut, majoritatea clienților români au fost femei, iar articolele de modă, precum rochiile, puloverele și bluzele, s-au numărat printre cele mai vândute produse.

Trendyol vine la evenimentul ecomTEAM Fashion & Beauty din București: Înscrie-te și tu

Pe 12 martie, Wall-street.ro organizează evenimentul ecomTEAM Fashion & Beauty. Lideri din aceste două verticale vor urca pe scena evenimentului pentru a prezenta date referitoare la imaginea de moment a comerțului online, dar și care sunt strategiile ce le pot aduce comercianților vânzări mai mari.

Te poți înscrie și tu AICI pentru a participa în audiență.

Dacă activezi în beauty sau în fashion, te așteptăm să ne spui povestea ta în cadrul Maratonului de Interviuri din eCommerce, format organizat în cadrul evenimentului ecomTEAM Fashion & Beauty. Găsești mai multe detalii despre el AICI.