Digitalizarea este o prioritate strategică pentru NN Asigurări de Viață, mai ales că asiguratorul a ajuns, în prezent, la peste 2,2 milioane de clienți de asigurări și pensii.
Compania urmează să completeze platforma digitală NN Direct cu o nouă secțiune în care clienții de asigurări pot accesa beneficii de loialitate precum vouchere cadou sau discounturi la produsele și serviciile partenerilor NN.
Ecosistemul de instrumente și procese digitale oferite clienților NN include atât achiziția unei asigurări, cât solicitarea beneficiilor. În NN Direct, clienții își pot gestiona portofoliul de produse, au posibilitatea să facă plăți și pot solicita beneficiile pentru o situație asigurată, într-un proces care durează doar câteva minute.
Activele financiare administrate de NN Asigurări de Viață au atins 930 de milioane de euro anul trecut, iar primele brute subscrise au urcat la aproape 190 de milioane de euro.
Citește și:
„Performanțele NN, impactul în economie și implicarea în societate din primii 25 de ani de activitate în România confirmă că suntem o companie solidă financiar, care pune mereu clienții pe primul loc și caută să contribuie, prin tot ceea ce face, la bunăstarea oamenilor și societății în ansamblu. De aceea, venim mereu cu soluții relevante la nevoile oamenilor, suntem alături de ei când au cel mai mult nevoie, le oferim o experiență digitală și ne concentrăm să generăm beneficii pe termen lung pentru ei, ceea ce vom continua să facem și în următorii 25 de ani”, a spus Gerke Witteveen, Chief Financial Officer al NN Asigurări de Viață.
Beneficiile totale plătite de NN în România în cei 25 de ani depășesc 446 de milioane de euro pentru evenimente asigurate și contracte ajunse la maturitate, dintre care aproape 60 de milioane de euro numai în 2021.
Citește și:
Cu aproape 500 de angajați și 1.500 de consultanți financiari în România, NN Asigurări de Viață a contribuit în economie cu peste 170 de milioane de euro sub formă de taxe plătite la bugetul de stat începând din iulie 1997.
În același timp, s-a implicat în societate și a susținut cauze sociale de impact cu peste 3,6 milioane de euro, dintre care 1 milion de euro și peste 1.000 de ore de voluntariat numai de la începutul lui 2021 și până acum.
Din 2007, NN s-a extins în segmentul pensiilor private obligatorii și facultative, în 2016 a intrat și pe piața asigurărilor de sănătate, iar în 2020 s-a extins și în segmentul asigurărilor generale odată cu lansarea asigurării facultative de locuință.
Sursă foto: NN România