Pentru a parafraza titlul celebrei carti a lui Brett King, in era digitala banking-ul poate fi facut oriunde si nu neaparat cu/intr-o banca. Acest lucru inseamna ca executivii din sistemul bancar traditional au in fata acum una dintre cele mai mari provocari existentiale sau, dupa cum puncteaza Mike Parsons in cadrul unui interviu, trebuie "sa imbratiseze schimbarea inainte ca schimbarea sa ii imbratiseze, iar acest scenariu nu va fi la fel de placut".
In opinia consultantului in inovatie de la Qualitance, CEO-ul unei institutii financiare traditionale ar trebui sa (isi) raspunda la 3 intrebari esentiale pentru a gasi solutii in noua economie digitala:
- Cum sa apere business-ul de baza al unei banci?
- Cum sa creasca business-uri adiacente pentru o banca?
- Cum sa revolutioneze masiv piata cu produse si servicii financiare?
Puse pe foaie, par trei intrebari relativ simple, insa reprezinta cele mai mari provocari pentru industria financiara traditionala, pentru a rezista intr-o lume in care cele mai mari companii din tehnologie arunca in joc resurse imense pentru a intra pe nisa serviciilor financiare.