Innoship, startup care automatizează procesele de livrare ale comercianților, a anunțat, în cadrul evenimentul European Digital Commerce, că a semnat o nouă rundă de finanțare cu un fond de private equity care va achiziționa majoritatea procentelor din companie.

Startup-ul a primit o investiție de tip Seed de la GapMinder VC în valoare de 550.000 de euro în 2020. Reprezentantul Innoship precizează că actualii cofondatori vor rămâne acționari și vor prelua posturi de coordonare la nivel regional.

„Am semnat o rundă de finanțare de tip private equity cu un fond de investiții din străinătate. Noi eram în procesul de ridicare a unei runde de finanțare de tip venture capital, moment în care au venit mai multe oferte din zona de private equity. În urma acestei runde, fondul de investiții străin va deține un pachet majoritar de acțiuni din companie”, precizează Daniel Nicolae, CEO și co-fondator Innoship, într-un interviu acordat wall-street.ro, în cadrul conferinței European Digital Commerce, powered by VTEX.

Fondul de investiții are deja o investiție în Polonia, într-un jucător complementar cu Innoship, și a mai semnat recent o finanțare într-un jucător din Cehia, mai explică Nicolae.

Innoship optimizează interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 25% și crescând performanța de livrare cu până la 15% printr-o alocare dinamică a comenzilor în funcție de criteriile selectate de retailer în platformă.

+

Innoship administrează 1,5 milioane de tranzacții pe lună, realizate de peste 130 de clienți, unii dintre ei livrând în mai multe țări. Pe scurt, Innoship a dezvoltat o platformă ce optimizează procesele de livrare, agregând peste 55 de curieri locali și internaționali și automatizând procesele de livrare.

Analizând datele generate de livrările din platformă, le pot spune retailerilor care sunt livrările potrivite pentru anumite zone în care trimit, oferindu-le de asemenea și mai multă flexibilitate în ceea ce privește alegerea companiei de curierat sau a platformelor e-commerce partenere, prin intermediul opțiunii Innoship Connect.