Apropierea de generația Z duce lucrurile într-o zonă nouă, chiar și în zona financiară. Instituțiile financiare trebuie să meargă după tineri, să le înțeleagă opțiunile, dorințele și să le ofere produse și servicii care au impact pentru ei.

Este cazul recentului parteneriat dintre ING Bank România și Summer Well, prin care banca a devenit unul dintre partenerii principali ai festivalului, care va avea loc în weekendul 11-13 august, pe Domeniul Știrbey din Buftea.

„Summer Well este unul dintre cele mai renumite festivaluri de muzică din România, unde creativitatea și muzica se completează pentru a le oferi participanților o experiență de neuitat. Și cum misiunea noastră ca brand este do your thing, parteneriatul care demarează la ediția din acest an a Summer Well nu este deloc întâmplător. ING Bank îndeamnă oamenii să aibă curajul de a fi liberi să facă lucrurile pe care le iubesc, indiferent dacă este vorba despre participarea la festivaluri de muzică, cum este Summer Well, sau de a se dedica altor pasiuni importante pentru ei”, a spus Silvia Mihăilescu, Director Marketing şi Comunicare ING Bank România.

+

Prin parteneriatul nou încheiat, ING Bank și Summer Well le oferă fanilor festivalului modalități simple și eficiente de plată, dar și posibilitatea de a descoperi serviciile și produsele ING Bank dedicate noii generații digitale native.

„Credem în lifestyle banking, iar ultimele inovații ING Bank susțin acest concept care înseamnă acoperirea nevoilor reale de zi cu zi oferindu-i clientului libertatea de a-și trăi viața așa cum își dorește, indiferent dacă vorbim despre viața personală, financiară sau profesională. Prin produsele și serviciile oferite, ne dorim să răspundem nevoilor și dorințelor clienților noștri de a putea împleti pasiunile lor și timpul liber cu responsabilitatea și preocuparea pentru un viitor financiar bun și sustenabil”, a afirmat și Eleni Skoura, Head of Retail Banking, ING Bank.

+

Pe parcursul celor 3 zile de festival de anul acesta, pe scena Summer Well vor urca artiști renumiți, printre care Florence + The Machine, YUNGBLUD, Tom Grennan, 070 Shake, Lime Cordiale și Kid Francescoli.

Claudia Cramaroc, Brand Manager al Summer Well a spus că ediția de anul trecut a fost sold out, iar parteneriatul cu ING, care devine banca oficială a festivalului va duce mai departe misiunea acestuia de a oferi publicului artiștii relevanți ai momentului.

Peste 80.000 de persoane au participat la ediția de anul trecut a Summer Well.