Studiul scoate in evidenta una dintre hibele pietei de e-commerce din Romania, si anume: Rambursul ramane rege! Cei peste 1.000 de respondenti din Romania au precizat ca rambursul este optiunea pe care au folosit-o pentru aproximativ jumatate (46%) dintre cumparaturile pe care le-au realizat online. Acest procent situeaza tara noastra pe prima pozitie in studiul realizat de catre cei de la ING, la 9 procente de ocupanta locului doi, respectiv Cehia.

Europenii folosesc tot mai mult telefonul pentru a face banking

Potrivit studiului ING, numarul posesorilor de telefoane inteligente si accesul imbunatatit la internet a determinat un numar tot mai mare de europeni sa foloseasca telefonul in relatia cu banca, pentru cumparaturi sau plati. Spre exemplu, procentul celor care folosesc telefonul pentru banking a crescut in ultimul an de la 48% la 61% in Europa.

In ceea ce priveste cumparaturile online, locuitorii din Regatul Unit si SUA sunt cei mai prolifici cumparatori in comparatie cu consumatorii din Europa si Australia.

About

Team

Echipa Future Banking aduce cititorilor noutăți legate de inovațiile sau tendințele din domeniu, explicate în detaliu. Vrem să vă familiarizați cu digital bankingul, fintech-uri... Mai multe despre autor