Studiul scoate in evidenta una dintre hibele pietei de e-commerce din Romania, si anume: Rambursul ramane rege! Cei peste 1.000 de respondenti din Romania au precizat ca rambursul este optiunea pe care au folosit-o pentru aproximativ jumatate (46%) dintre cumparaturile pe care le-au realizat online. Acest procent situeaza tara noastra pe prima pozitie in studiul realizat de catre cei de la ING, la 9 procente de ocupanta locului doi, respectiv Cehia.
Europenii folosesc tot mai mult telefonul pentru a face banking
Potrivit studiului ING, numarul posesorilor de telefoane inteligente si accesul imbunatatit la internet a determinat un numar tot mai mare de europeni sa foloseasca telefonul in relatia cu banca, pentru cumparaturi sau plati. Spre exemplu, procentul celor care folosesc telefonul pentru banking a crescut in ultimul an de la 48% la 61% in Europa.
In ceea ce priveste cumparaturile online, locuitorii din Regatul Unit si SUA sunt cei mai prolifici cumparatori in comparatie cu consumatorii din Europa si Australia.