„În primul trimestru al anului, am reușit să înregistrăm o performanță bună, în ciuda contextului macroeconomic și politic provocator. Am continuat ritmul susținut de investiții în dezvoltarea de produse și servicii noi pentru clienții noștri. De la începutul acestui an, clienții antreprenori au posibilitatea de a deschide contul de companie integral online, fără a mai fi nevoie de drumuri suplimentare la bancă”, menționează, într-un comunicat de presă, Mihaela Bîtu, CEO, ING Bank România.
Portofoliul de credite a înregistrat o creștere de 15,9%, până la valoarea de 45,4 miliarde lei, comparativ cu primul trimestru din 2024. Depozitele au urcat cu 3,2% (64 miliarde lei).
ING Home’Bank a fost un canal foarte important pentru accesarea produselor de economisire: din totalul produselor deschise în aplicație, 64% sunt conturi de economii și depozite la termen. De altfel, în primul trimestru din 2025, au fost accesate cu 9% mai multe produse în ING Home’Bank comparativ cu aceeași perioadă a anului anterior.