Garanti BBVA, una dintre cele mai dinamice bănci din România, a fost premiată în cadrul prestigioasei competiții internaționale organizate de Global Finance Magazine, care desemnează cele mai bune bănci digitale din lume.
Acesta este al 24-lea an în care publicația premiază băncile performante în domeniul digitalizării, iar pentru Garanti BBVA este a 14-a ediție în care este premiată. Orientarea Garanti BBVA către dezvoltarea canalelor digitale a fost recunoscută în ediția din acest an a competiției cu următoarele premii – „The Best Consumer Digital Bank in Romania for 2023” și „The Best Integrated Consumer Banking Site in Romania for 2023”.
„Într-o lume ghidată de progresele tehnologice, misiunea Garanti BBVA este să ofere în mod constant servicii financiare de top, adaptate pentru a răspunde nevoilor dinamice ale clienților noștri, iar cu ajutorul digitalizării putem să oferim o gamă largă de soluții bancare online, pe care aceștia să le poată accesa rapid, oricând și de oriunde”, spune Tolga Banyocu, Director General Adjunct, Aria Soluții Clienți, responsabil pentru Transformare Digitală, Garanti BBVA.
Garanti BBVA investește de mulți ani deja în dezvoltarea canalelor sale de Online și Mobile banking, iar, în plus, recent, a demarat un proiect foarte ambițios de transformare completă a infrastructurii sale bancare, cu scopul de a le oferi clienților produse și servicii digitale mai bune.
Citește și:
Mai mult, în 2023, Garanti BBVA a lansat o nouă versiune a site-ului, creată să fie mai rapidă ca niciodată, mai ușor de navigat, cu o securitate îmbunătățită și mult mai prietenoasă cu utilizatorii, deopotrivă cu un aspect îmbunătățit.
În cadrul competiției Global Finance Magazine, câștigătorii au fost aleși de un juriu de talie mondială de la Infosys, lider în consultanță, tehnologie și outsourcing, dintr-o selecție realizată de editorii publicației Global Finance.
Băncile câștigătoare au fost selectate pe baza următoarelor criterii: capacitatea strategiei de atragere și deservire a clienților digitali, succesul în orientarea clienților către ofertele digitale, creșterea bazei de clienți care utilizează canelele digitale, amplitudinea ofertelor de produse, beneficiile tangibile obținute din inițiativele digitale, și designul și funcționalitatea site-ului web/mobil.