Garanti BBVA lansează chatbot-ul de ultimă generație, GIA, conceput pentru a îmbunătăți experiența clienților și a simplifica serviciile de suport.
Asistentul virtual GIA este disponibil pe toate tipurile de dispozitive (smartphone, tabletă sau desktop) și poate răspunde solicitărilor clienților în două limbi, română și engleză, oferind răspunsuri la întrebări frecvente și asistență pentru nevoi complexe.
Clienții pot dialoga cu asistentul virtual intrând pe website-ul băncii, www.garantibbva.ro, în fereastra de dialog din hompage.
„Suntem dedicați să ne adaptăm continuu la nevoile și așteptările clienților noștri, iar introducerea acestui chatbot de ultimă generație reprezintă un pas esențial în direcția aceasta. Acordăm o atenție deosebită îmbunătățirii opțiunilor digitale și simplificării interacțiunilor clienților noștri cu produsele și serviciile noastre bancare. Prin intermediul GIA, ne propunem să oferim o experiență mai rapidă și mai intuitivă, facilitând clienților Garanti BBVA accesul la informații și rezolvarea nevoilor financiare ale acestora într-un mod rapid și eficient”, a spus Tolga Banyocu, Director General Adjunct, Departamentul Soluții pentru Clienți, Garanti BBVA.
GIA utilizează tehnologia GPT pentru a furniza răspunsuri relevante clienților pe baza informațiilor disponibile pe website-ul băncii.
Citește și:
Asistentul virtual se poate adresa personalizat pentru clienții persoane fizice, IMM-uri și PFA-uri și Corporații și în plus dispune de un conținut comun accesibil tuturor segmentelor de clienți.