Cristina Mahika-Voiconi a preluat oficial funcția de Director General al Libra Internet Bank, odată cu avizarea primită în acest sens din partea Băncii Naționale a României.
Cristina Mahika-Voiconi face parte din echipa Libra Internet Bank din 1999 și are o experiență solidă în funcții de top management pentru multiple domenii ale activității bancare. Astfel, în calitate de Director General Adjunct, a coordonat, în perioada 1999-2010, Aria de Risc, iar din 2010 și până la preluarea funcției de Director General, Aria de Vânzări. Este, de asemenea, membru în Consiliul de Administrație al Libra Internet Bank și face parte din Comitetul de Direcție al băncii.
„Sunt onorată și, în aceeași măsură, motivată de numirea în funcția de Director General al Libra Internet Bank, una dintre cele mai inovatoare bănci din România, cu o istorie de peste 25 de ani. Am avut șansa de a face parte din echipa Libra încă din primii ani de la înființare și de a lucra, alături de colegii mei, la proiectele care au definit traiectoria băncii. De la stabilirea strategiei de nișă – Profesii Liberale, Agribusiness, Real Estate, Fintech, la premierele rezultate din digitalizarea produselor bancare. Am convingerea că performanța în domeniul bancar este generată de rezultatele muncii în echipă și de stabilirea unor relații oneste și de durată cu partenerii și clienții băncii. De aceea, unul dintre obiectivele mele este să contribui și din noua postură la consolidarea și dezvoltarea acestor relații, iar Libra Internet Bank să continue să performeze și să inoveze în domeniul bancar din România”, a spus Cristina Mahika-Voiconi.
Libra Internet Bank a avut un profit net de 160,7 milioane de lei în semestrul I din 2023, ceea ce reprezintă o creștere cu 46% față de aceeași perioadă din 2022. Activele nete totale au ajuns la 10,3 miliarde lei după primele șase luni ale acestui an, valoare cu 6% mai mare decât cea de la finalul lui 2022.
Citește și:
Libra Internet Bank încurajează și investește în pregătirea continuă a angajaților și pune accent pe evoluția profesională a acestora. Aproape două treimi dintre pozițiile manageriale din cadrul Libra sunt ocupate de persoane promovate din interiorul companiei.