Degethal, fintech de soluții financiare și de investiții, a încheiat un parteneriat strategic pentru dezvoltarea imaginii companiei și a strategiei de brand marketing, la nivel local și global, cu Heraldist & Wondermarks, companie fanion în domeniu din Cluj.

Lansată în urmă cu opt ani la Berlin, Heraldist a fost co-fondată de Adrian Docea, anterior Strategy Director în cadrul BBDO, și Elena Hurjui (CEO Heraldist), mentori pentru startup-urile fintech din cadrul Startupbootcamp Amsterdam. Având cea mai mare parte a echipei de 30 de persoane în Cluj, dar și cu echipe mai mici pe toate continentele, Heraldist ajută antreprenorii să construiască mari companii de tehnologie și să își găsească identitatea strategică.

În urmă cu trei ani, compania a lansat activități în Silicon Valley, dezvoltând metodologia Perception Engineering care permite startup-urilor din domeniul tehnologiei să își creeze identitatea și cultura de companie.

Majoritatea clienților Heraldist sunt companii de tehnologie, cu accent pe verticala fintech, printre aceștia fiind Elrond (fintech unicorn România), Casperlabs (fintech unicorn Zurich), Airwallex (fintech unicorn Melbourne), Revolut Worldwide (fintech decacorn Londra). Compania din Cluj lucrează și cu alți clienți din verticalele fintech & blockchain, precum Moonfare (Series C - Berlin), Appnomic (Series B - Valley), Plum Lending (Series B - Valley), Realm (Series B - New York), Alphablock (Series A - Toronto) și alții.

Strategia de brand a Degethal

Fintech-ul Degethal se pregătește să ofere utilizatorilor o platformă digitală unică în România și la nivel european, care va integra servicii și produse bancare clasice cu cele de tip neobanking – criptomonede și NFT-uri.

Parteneriatul dintre Degethal și Heraldist deschide oportunitatea de a defini relevanța platformei start-up-ului într-un context financiar-bancar clasic și de tip fintech aglomerat. Utilizatorii sunt nevoiți acum să opteze pentru mai multe variante de pe cele două segmente de servicii bancare, în timp ce Degethal își propune să simplifice modul în care cele două universuri, clasic si neo-banking, interacționează cu realitatea activelor digitale - criptomonede și NFT-uri.

Brandul Degethal va fi poziționat de la început ca furnizor premium de produse și servicii financiare complexe, oferind utilizatorului final acces intuitiv, simplificat și un nou stil de „viață financiară”.

„Parteneriatul cu o companie precum Heraldist înseamnă pentru noi o recunoaștere a potențialului pe care proiectul Degethal îl are și ne oferă, în același timp, un suport major care vă contribui la creșterea vizibilității brandului și la o poziționare corectă care să permită dezvoltarea gobală pe care o avem în vedere în viitor”, a spus Peter Barta, co-founder și CIO/COO Degethal.

Ideea strategiei de brand este dezvoltată în jurul conceptului de Perception Engineering („Ingineria Percepției"). Aceasta este o metodologie creată de experții Heraldist care permite startup-urilor din domeniul tehnologiei să își creeze o identitate unică, de la cultura companiei la dezvoltarea produsului și comunicarea de marketing și totodată să își construiască o bază solidă pentru viitorul brandului.

„Parteneriatul cu Degethal a început în martie 2022, când co-fondatorul Adrian Docea a condus dezvoltarea unei noi strategii de brand, globale, pentru companie. Procesul de dezvoltare a brandului va fi în curând finalizat, iar unitatea de creație Heraldist va prelua și va începe să dezvolte campaniile de marketing care vor face cunoscut și îndrăgit brandul românesc de fintech în toată Europa”, a menționat și Elena Hurjui, CEO Heraldist.

Heraldist se va ocupa de strategia de brand tradusă în elementele de branding și imagine de companie, strategiile de marketing, comunicare și poziționare pe piața locala și globală, concept și implementare.

Fintech-ul Degethal oferă utilizatorilor funcțiuni combinate de banking clasic, servicii financiare digitale și pe criptomonede.

Fondată în anul 2021, de Alin George Luca (CEO), care a atras în proiect doi parteneri cu experiență îndelungată pe zona de IT și business-management, Cristian Constantin Mateescu (CTO) și Peter Barta (CIO/COO), platforma Degethal are ca obiectiv principal revoluționarea serviciilor financiar-bancare.

Platforma va oferi utilizatorilor confortul financiar de a-și administra veniturile, cheltuielile și investiție printr-o singură aplicație, la care se adaugă componenta de criptomonede – deținere, tranzacții și investiții.

Sursă foto: Degethal