TBI Bank a încheiat un parteneriat cu Spotawheel, prin care le oferă clienților din România și Grecia o metodă alternativă de finanțare pentru cumpărarea unei mașini. Spotawheel este o platformă de mașini second-hand cu una dintre cele mai rapide creșteri din Europa.
Achiziționarea unei mașini second-hand se poate realiza acum cu ajutorul soluției BNPL a TBI Bank, care a fost concepută special pentru a facilita plățile pentru produse și servicii.
TBI a fost prima companie din România și Grecia care a permis achiziționarea de automobile într-un mod digital, adăugând flexibilitate la plata acestora și oferind clienților posibilitatea de a eșalona ratele pe o perioadă de timp la alegere, pentru a-și procura propriul mijloc de transport. Soluția permite achiziția fără utilizarea unui card de credit sau a unui depozit de garanție.
Citește și:
„Printre obiectivele TBI se numără facilitarea accesului la produse și servicii, în special pentru tineri, prin intermediul BNPL. Lucrând în această direcție strategică, suntem foarte bucuroși să lucrăm cu Spotawheel, nu numai pentru că garantează calitatea, ci și pentru că suntem două companii inovatoare. Datorită ideilor noastre creative și serviciilor digitale, interacțiunea cu clienții noștri este mai eficientă”, a spus Kostantinos Tovil, Market Leader, TBI Bank, Grecia.
Clienții interesați pot să viziteze site-ul Spotawheel, să navigheze până găsesc autoturismul care să le satisfacă nevoile și să calculeze simplu și rapid rata din planul de plată în funcție de orizontul de timp și de prețul mașinii. Procesul de aprobare este la fel de simplu ca finalizarea achiziției, care are loc într-un mediu complet securizat.
Citește și:
Parteneriatul dintre TBI Bank și Spotawheel nu este activ doar în România, ci și în Grecia, unde ambele companii funcționează cu succes.
+
Rețeaua TBI Bank numără deja peste 15.000 de comercianți din diverse domenii, printre care dealeri auto și moto, electronice, servicii medicale, magazine de mobilă și multe magazine online.
TBI Bank este o bancă de tip „challenger” din Europa de sud-est și lider BNPL în regiune, care se adresează consumatorilor, comercianților și IMM-urilor, oferind finanțare și servicii suplimentare integrate prin intermediul unei rețele largi de canale și platforme „phygitale".
În prezent, operează în Bulgaria, România, Grecia, Germania și Lituania.
Prin diverse canale digitale, o rețea proprie de 300 de sucursale și parteneriate de încredere cu cei peste 15.000 de comercianți și retaileri mici și mari, TBI are un portofoliu de două milioane de clienți în 2021 și a acordat aproape 500.000 de credite.
Citește și:
Foto: Dreamstime