Banca Transilvania (BT) anunță începerea campaniei „E verde tot”, o inițiativă prin care banca încurajează orientarea clienților spre produse și servicii prietenoase cu mediul.

Campania se derulează în perioada 11 – 17 aprilie și vine cu opțiuni de finanțare pentru achiziționarea de locuinţe și produse prietenoase cu mediul, pentru cumpărarea de soluții de mobilitate urbană, precum și la leasing pentru maşini electrice. 

În plus, în cazul creditelor de nevoi personale, acesta necesită ca minim 70% din suma împrumutată să aibă o destinație eco-friendly.


Totate produsele și serviciile campaniei „E verde tot”:

  • Credit de nevoi personale cu asigurare de viață și somaj, cu dobândă fixă în lei (7,5%);
  • Credit de nevoi personale, dobândă fixă în lei (8%);
  • Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Forte;
  • Pachet: credit de nevoi personale cu asigurare de viață și șomaj, cu dobândă fixă în lei + card STAR Gold;
  • Credit imobiliar/ipotecar verde în lei (4,16% dobândă, cu marja de 2,3%);
  • Credit imobiliar/ipotecar pentru un imobil certificat de Romania Green Building Council în lei (4,06% dobândă, cu marja de 2,2%);
  • Cardurile de cumpărături STAR Forte și Gold (150 de puncte de loialitate);
  • Leasing în euro pentru mașini electrice (2,5% dobândă);
  • Posibilitatea de a plăti cu cardurile STAR în până la 18 rate fără dobândă la partenerii STAR care vând online produse eco-friendly, precum: panouri solare, biciclete, trotinete electrice, sisteme de încălzire etc.

Cu o cotă de piață de peste 19%, obținută în aproape 30 de ani de la înființare, Banca Transilvania se angajează să planteze un copac pentru fiecare produs acordat în cadrul acestei campanii, în următorul sezon de împădurire din acest an.

Credit foto: 139616786 / Banca Transilvania © Alpar Benedek | Dreamstime.com