Tehnologia no-code/full-code FlowX.AI stă la baza dezvoltării platformei interne BT ONE a Băncii Transilvania, folosită de angajați pentru deschiderea de conturi și relaționarea cu clienții.

Tehnologia permite băncii să dezvolte constant și rapid funcționalități noi, cu o cadență de 2-4 săptămâni. Datorită acestei tehnologii, echipa BT a reușit ca, în mai puțin de un an, zece funcționaliți noi să fie lansate în cadrul acestei platforme.

Banca Transilvania a dezvoltat, adoptat și scalat tehnologia FlowX.AI pe sistemele existente, pentru că este o platformă cloud-native, care permite băncii să-și crească permanent agilitatea. Totodată, ea reprezintă soluția principală folosită de BT pentru transformarea digitală a proceselor interne.

Rezultatele platformei:

  • Pentru angajați - înseamnă simplificarea activității, prin reducerea numărului de aplicații utilizate zi de zi, respectiv prin creșterea vitezei în servirea clienților. Peste 2.500 de angajați ai Băncii Transilvania folosesc zilnic BT ONE.
  • Pentru clienți - procesul de înrolare este simplu și rapid. BT a ajuns să înroleze clienții persoane fizice în 5 minute (inclusiv activarea unui abonament), iar clienții companii în 15 minute (inclusiv activarea pachetului Nelimitat, care este o opțiune de servicii de cont curent). În fiecare zi, peste 100.000 de clienți sunt procesați prin intermediul platformei.
„Platforma BT ONE este parte a strategiei pe termen lung a băncii noastre, de modernizare tehnologică a infrastructurii care deservește rețeaua de unități. Această investiție contribuie la creșterea productivității și eficienței operaționale, asigurând securitatea operațiunilor prin intermediul aplicațiilor informatice”, a spus Mariana Chindriș, Director Executiv Tehnologie, Banca Transilvania.

Platforma FlowX.AI aduce o suită modernă de soluții digitale pentru bănci și companii de asigurări, bazate pe o tehnologie revoluționară, care permite dezvoltarea eficientă de produse digitale moderne în companiile de servicii financiare.

Folosind suita FlowX.AI, băncile, societățile de asigurări și companiile enterprise pot să lanseze în doar câteva săptămâni experiențe digitale omnichannel care unifică și refolosesc sistemele existente, putând, ulterior, să construiască și să lanseze noi funcționalități în doar câteva zile.

„Sunt entuziasmat să văd rezultate de business livrate de clienții noștri care adoptă tehnologia FlowX.AI. În societatea modernă, dezvoltarea de software enterprise este una dintre ariile care consumă cele mai multe resurse, de multe ori cu rezultate mult sub efortul și bugetele investite. Parteneriatul cu Banca Transilvania a fost, încă de la început, ceea ce ne-a dat încredere în misiunea pe care o avem ca echipă FlowX.AI - să aducem sustenabilitate în dezvoltările digitale în enterprise și să transformăm viețile oamenilor care sunt angajați și clienți ai companiilor mari din jurul nostru”, a menționat și Ioan Iacob, cofondator și CEO FlowX.AI.

Sursă foto: Banca Transilvania