În timpul celor trei zile de reduceri, aplicația 4Apply a înregistrat fluxuri record de peste 500 de clienți pe oră, cu vârfuri de aproximativ 30 de clienți pe minut. Pe baza datelor înregistrate de aplicație, cererile pentru cumpărarea de produse în rate au crescut cu 500% față de Black Friday-ul anterior, vârful maxim fiind înregistrat sâmbătă, 11 noiembrie.

4Apply este o aplicație de tip plug-in, dezvoltată de Starbyte pentru site-urile de e-commerce, care înlesnește și facilitează creșterea vânzărilor prin introducerea posibilității de plată prin Credit Online (e-Credit).

4Apply pune în legătură site-urile de e-commerce cu instituțiile finanțatoare precum bănci și IFN-uri. În acest fel, orice client care face cumpărături de pe un e-commerce, are posibilitatea de a plăti prin e-credit, pe lângă plata obișnuită cu cardul.

Aplicația asigură identificarea biometrică la distanță, cu realizare de noi conturi online, 100% digital, cu funcționalități precum recunoaștere facială, Liveness Detection sau semnătură digitală. Practic, prin realizarea contului virtual al clientului, băncile afiliate aplicației pot oferi credite online, pe loc.

În primele trei locații unde cumpărarea cu credite online a reprezentat o opțiune, Bucureștiul conduce detașat, 42% dintre vizitatorii care au dorit credit online sunt din Capitală, urmați la mare distanță de județele Cluj 8% și Timișoara 4,5%.

Apetitul românilor pentru reduceri este crescut, Black Friday a evidențiat și mai mult tendința de creștere a frecvenței de cumpărare din mediul online, iar secunda de aur, conform eMAG, a înregistrat 452 de produse comandate pe secundă.

Peste 89% dintre utilizatorii care au fost interesați de achiziții prin credite online au folosit smartphone-ul, 10% au intrat de pe desktop și doar 0,29% au folosit tableta.

Foto: Dreamstime