Studiile recente realizate de Kantar pe piața locală arată că ING este banca din România cu care este cel mai ușor de lucrat. Studiul Kantar a fost realizat online, în intervalul ianuarie-iunie 2021, pe un eșantion de 1.300 respondenți, reprezentativ pentru populația bancarizată, cu vârste între 20-65 ani, din orașe medii și mari.
În cadrul Future Banking Summit 2023, Alina Iacomi, Tribe Lead Digital la ING, a spus că banca e foarte aproape să digitalizeze toată oferta de servicii adresate clienților retail. Când vine vorba despre persoane fizice, ea a menționat că ING încearcă să aducă funcții noi, care să-i intereseze, de la propuneri de shopping (ING Bazar) sau managementul de carduri de fidelitate ale diferitelor branduri din retail.
„Când vine vorba despre super-aplicații, la ING răspunsul e simplu: avem Home’Bank. O să explic de ce cred asta. Aplicația noastră s-a lansat acum 17 ani, mai întâi ca platformă web și, mai târziu, ca aplicație mobilă. Astăzi, când luăm în considerare aplicabilitatea acesteia pentru clienții din retail, aceasta reprezintă ceea ce noi numim un power house. De asemenea, dintre cei 1,6 milioane de clienți de retail, 99,4% dintre aceștia realizează tranzacțiile în Home’Bank, dintre care 97% folosesc aplicația.
Citește și:
Alt exemplu pentru care Home’Bank poate fi considerată o super-aplicație e noua funcționalitate, lansată anul acesta, prin care utilizatorii pot vedea pe ce site-uri și în ce aplicații sunt salvate cardurile lor pentru plăți ulterioare. În cazul în care nu mai doresc să aibă datele cardurilor lor înregistrate, clienții ING pot șterge token-ul asociat acelor comercianți direct din Home’Bank.
Dar pentru ca Home’Bank să fie ușor de utilizat, sigură și rapidă este nevoie de multă muncă, iar echipa din spate totalizează 130 de experți, de toate specializările, de la designeri, la specialiști de produs, ingineri, testări, specialiști de marketing, specialiști de baze de date. Mai mult, aplicația de mobile banking a ING Bank este construită și administrată în exclusivitate aici, în România, în echipa băncii", a spus, printre altele, Alina Iacomi.
Citește și:
Urmărește mai jos discuția „Transforming mobile banking in a super app”, din cadrul Future Banking Summit 2023, la care au mai participat Adina Damaschin, Counsel Schoenherr și Asociații SCA, Alexandru Mitroi, Global Technical Director & Solutions Engineering la Temenos, Mugur Podaru, Director Direcția Operațiuni la Distanță CEC Bank, și Dorian Petrovici, Coordinating Manager Retail Cards, Projects & Data Analysis la Banca Transilvania.