Klarna, rețeaua globală de plăți și destinația de cumpărături bazată pe inteligență artificială, anunță rezultatele unui studiu despre obiceiurilor de cumpărare ale milenialilor și membrilor Gen Z. Datele evidențiază modul în care cele două generații se raportează la procesul de cumpărare, de la cercetarea opțiunilor și până la modul în care preferă să plătească.
De obicei, procesul de cumpărare începe prin căutarea produsului sau produselor dorite. Românii care fac parte din generația Z și milenialii preferă în mod clar să își înceapă cercetarea online: 80% dintre respondenții Gen Z și 89% dintre respondenții mileniali declară că își alocă de obicei un timp pentru a se informa, înainte de a cumpăra efectiv.
În ceea ce privește plata achizițiilor, în special pentru produsele mai scumpe, atât Gen Z (43%), cât și milenialii (45%), ar alege un serviciu de plată fără dobândă de tipul Buy Now, Pay Later, cum ar fi Klarna, în locul cardului de credit tradițional – acest lucru evidențiază nevoia de opțiuni de plată multiple care nu se bazează pe modelele actuale ale sistemului bancar.
Citește și:
O altă similitudine între aceste două generații este că 63% dintre Gen Z și același procent dintre mileniali plănuiesc să cheltuiască mai mult în magazinele fizice, cu toate că 93% dintre Gen Z și 83% dintre mileniali fac cumpărături online cel puțin o dată pe lună.
Referitor la suma de bani pe care aceste două generații o cheltuiesc online, găsim alte similitudini: 79% dintre respondenții Gen Z cheltuiesc între 51 și 2.000 de lei în fiecare lună, cu o valoare medie a achizițiilor între 550 și 600 de lei, în timp ce, pentru mileniali, procentul crește la 82%, cu o valoare medie a achizițiilor între 750 și 800 de lei.
+
Cu Klarna, românii pot accesa soluția Pay-in-3 fără dobândă, care garantează plăți rapide, sigure și fără efort. În ultimii doi ani, Klarna și-a extins prezența în Europa Centrală și de Est, cu branduri locale și internaționale de top care integrează opțiunile sale flexibile de plată. Această integrare a sporit și mai mult numărul deja impresionant de peste 500.000 de parteneri comercianți ai Klarna din întreaga lume.
Citește și:
În plus față de soluția Pay-in-3, utilizatorii români pot accesa și aplicația Klarna, prin intermediul căreia pot beneficia de avantaje suplimentare, cum ar fi posibilitatea de a urmări toate livrările într-un singur loc – o opțiune căutată atât de generația Z (93%), cât și de mileniali (96%).
Foto: Pexels