VTEX, platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț, împreună cu Adyen, platforma de tehnologie financiară preferată de liderii în business, anunță un parteneriat global pentru a accelera dezvoltarea brandurilor și a retailerilor enterprise cu ajutorul unei experiențe de comerț unificat.
VTEX a creat o soluție de comerț unificat, care are serviciile anti-fraudă și de plată incluse, pentru a oferi un grad mai mare de eficiență și o performanță sporită în activitățile online și cele offline.
Prin intermediul integrării cu platforma financiară Adyen, comercianții vor avea o perspectivă de 360 de grade asupra clienților lor, având posibilitatea de a le personaliza experiența și de a permite colaborarea între echipe pentru o mai bună conexiune în toate punctele de interacțiune.
Citește și:
„Prin parteneriatul încheiat cu Adyen, creăm un spațiu all-in-one care le permite comercianților să vină în întâmpinarea clienților oriunde s-ar afla în procesul de cumpărare și să descopere noi oportunități de dezvoltare", spune Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager în cadrul VTEX.
Accesul la toate datele într-un singur loc centralizat stimulează inteligența economică, permițându-le retailerilor să ia decizii informate și să faciliteze reconcilierea contabilă. Conform raportului Forrester, Adyen poate aduce o creștere de 1,52% în ratele de autorizare ale comercianților, o scădere de 27% în chargeback și poate genera ROI de 186% în trei ani.
Cu noua soluție de comerț unificat a VTEX, utilizatorii vor beneficia de securitate de ultimă generație (cu o singură platformă cu tehnologie de machine learning și o soluție anti-fraudă built-in, Adyen oferă rate de acceptare a tranzacțiilor mai mari), reducerea costurilor (prin înlăturarea părților terțe și prin crearea unui lanț valoric unic, cu servicii gateway, anti-fraudă și achiziționare incluse, toate cu un singur partener, precum și experiența unui endless aisle în același conector), mobilitate crescută în magazin (utilizatorii obțin mobilitate, având astfel o experiență de shopping mai simplă, cu terminale mobile de plată și cozi reduse la casa de marcat) și baze de date simplificate.
Citește și:
Foto: Adyen