Vodafone România a avut venituri din servicii de 196,6 milioane de euro, potrivit rezultatelor financiare raportate de Vodafone Group Plc pentru trimestrul încheiat la 30 septembrie 2021. În comparație cu aceeași perioadă a anului trecut, veniturile din servicii au înregistrat o creștere cu 0,9%, creștere organică, cu performanța analizată pe o bază similară. Iar la finalul lunii septembrie 2021, baza de clienți a Vodafone România a ajuns la 11,4 milioane.
Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România, a spus că digitalizarea este cea care ne permite să ne continuăm activitatea în ciuda contextului actual.
„Trecem acum printr-un proces de transformare, evoluând de la o companie de telecomunicații la un furnizor de servicii digitale și de comunicații electronice de nouă generație. Perioada pe care o traversăm la nivel mondial a accelerat și mai mult adoptarea de noi tehnologii, iar pentru domeniile educație și sănătate a fost esențial să primească suport.”
Oficialul Vodafone a anunțat că organizația urmează să își mărească echipa internă de IT, astfel că până la sfârșitul anului să găsească 100 de experți în domeniu care să se alăture companiei. Investițiile în infrastructura mobilă și fixă au continuat, iar rețeaua Vodafone 5G a fost desemnată cea mai fiabilă rețea de date din România. Vodafone a primit și certificarea pentru cea mai bună experiență de utilizare de internet fix de la auditorul independent german umlaut.
Citește și:
„Pentru perioada următoare, ne dorim să continuăm creșterea portofoliului nostru de soluții IoT, e-health, smart agriculture sau e-education și investițiile în infrastructură pentru a susține nevoile clienților noștri”, a mai menționt Achilleas Kanaris.
Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe din Europa și cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 50 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare.
La 30 septembrie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori de servicii mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 136 milioane de dispozitive IoT conectate.