Banca Comercială Română împreună cu Vodafone lansează unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!”, ce facilitează accesul la servicii și produse bancare, de telecomunicații, precum și la ateliere de educație financiară și digitală.
Inițiativa se desfășoară sub forma unei caravane și vizează prezența în localități rurale din România a unui punct mobil de lucru BCR și Vodafone prin intermediul unui camion modular.
Unitatea mobilă „Bună ziua, schimbare!” își propune să circule prin mai multe localități rurale din România, urmând să staționeze în fiecare câte o săptămână sau două, în funcție de specificul local.
Lansarea și prima oprire a caravanei se vor petrece în localitatea Băleni, din județul Dâmbovița, în perioada 12 – 21 octombrie, acolo unde punctul de lucru mobil BCR și Vodafone va fi deschis de luni până vineri, în intervalul 11:00-17:00.
Citește și:
Intervenția în comunitate a fost gândită pe două paliere:
- Acces ușor și rapid la servicii și produse financiare BCR, cum ar fi cont curent, carduri, asigurări, digital banking, precum și pachetele Vodafone de servicii de telecomunicații și tehnologie - telefoane și accesorii, abonamente și oferte de telecomunicații, care includ servicii mobile, broadband fix și TV
- Facilitarea accesului la informații de educație financiară și digitală, adaptată pe grupe de vârstă: de la cursuri de responsabilizare financiară și antreprenoriat în comunitățile rurale, la transformare digitală și cybersecurity.
„Dezvoltăm, în premieră, în România un nou concept de unitate mobilă, din dorința de a crește gradul de incluziune financiară și tehnologică. Este un efort comun, BCR și Vodafone, de a merge în mijlocul oamenilor și de a deschide un dialog despre cum putem sprijini comunitățile să descopere oportunitățile de dezvoltare. BCR caută permanent soluții pentru a le oferi românilor o viață mai bună, în ciuda tuturor provocărilor de context personal sau generate de societate, iar accesul la servicii bancare este, credem noi, primul pas firesc în acest demers. Dar nu oricum, ci prin educație financiară, mai întâi, și prin înțelegerea deciziilor financiare pe care fiecare trebuie să le ia în viață, în funcție de etapa în care se află, condițiile sociale și profesionale și propriile obiective. Bunăstarea personală pornește de la o relație corectă și educată cu banii, iar pentru acest lucru suntem gata să le oferim oamenilor în unitatea mobilă un diagnostic financiar corect și sfaturi pentru alegeri financiare inteligente”, a spus Dana Dima, Vicepreședinte Retail și Private Banking BCR.
+
Unitatea va fi deservită de câte doi experți, unul financiar-bancar și unul specializat în telecomunicații și tehnologie. La biroul bancar din cadrul unității mobile se vor putea efectua digital, asistat de consilieri, următoarele operațiuni:
Citește și:
- Deschideri de cont curent și carduri de debit
- Deschideri de depozite și conturi de economii
- Solicitări de carduri de credit
- Acces la digital banking
- Solicitări pentru credite de consum, precum și refinanțări și restructurări
- Asigurări de venituri, de șomaj și de incapacitate de muncă
- Asigurări de protecție a bunurilor personale, PAD și facultativă de locuință
- Asigurări de călătorie
- Consiliere și asistență pentru gama extinsă de servicii bancare, inclusiv pentru finanțare în mediul rural prin BCR Social Finance și leasing prin BCR Leasing.
„Caravana „Bună ziua, schimbare!” își propune să arate oamenilor că produsele și serviciile Vodafone sunt accesibile tuturor, indiferent că locuiesc în orașe sau în cele mai îndepărtate sate. Misiunea noastră este să fim alături de români și să arătăm că tehnologia este ușor de utilizat și are un impact pozitiv asupra vieții fiecăruia dintre noi. Ne dorim, împreună cu partenerii noștri, să ajutăm oamenii din comunitățile rurale să descopere și să acceseze platformele digitale, să își plătească facturile online, să își încarce cartelele, să își comande produse online și să acceseze cele mai bune oferte. Nu facem altceva decât să fim prezenți în toate colțurile României și să oferim cele mai bune servicii, tehnologia fiind însoțită de explicații pe înțelesul tuturor. Vodafone se transformă într-o companie de tehnologie pentru a răspunde cât mai bine nevoilor de digitalizare a clienților, fie ei clienți rezidențiali sau companii, iar acest demers contribuie la obiectivul nostru de a susține digitalizarea întregii societății fără a lăsa pe nimeni în urmă”, a afirmat și Nedim Baytorun, Consumer Business Unit Director în cadrul Vodafone România.
+
Citește și:
Camionul modular este dotat cu două echipamente bancare (ATM și APT), care vor putea oferi următoarele operațiuni:
- Eliberare lei sau euro, în numerar
- Depunere numerar în calitate de persoană fizică – în conturile curente, conturile de rambusare credit, conturile de economii sau în conturile altor persoane
- Plata numerar a facturilor curente către furnizori
- Reîncarcare cartele Vodafone
- Eliberare mini extras
- Interogare sold
- Schimbare PIN
În ceea ce privește zona de tehnologie și telecomunicații clienții vor putea accesa ofertele de abonamente de servicii fixe (internet și televiziune) și pe cea de servicii mobile, vor putea testa și achiziționa dispozitivele disponibile pe platforma comercială Easytech (televizoare, trotinete, purificatoare de aer, aspiratoare robot, etc.), dar își vor putea plăti și factura și reîncărca în aplicația My Vodafone sau la ATM-ul BCR cartela Vodafone.
Citește și:
În plus, unitatea mobilă va găzdui, în fiecare zi, cursuri de educație financiară, precum și ateliere despre folosirea aplicațiilor mobile și despre navigarea în siguranță pe internet. De asemenea, vor fi prezenți și experți care le vor explica oamenilor cum pot accesa finanțări prin fondurile europene pentru producție și echipamente agricole.
Foto: BCR / Vodafone