Virtual Mailbox este un canal de comunicare digital, unidirecțional, folosit în relația dintre UniCredit Bank și clienții săi, prin accesarea site-ului unicredit.ro/VirtualMailbox, pentru notificări legate de contractul încheiat cu banca.

Virtual Mailbox va fi utilizat în special atunci când clientul nu a comunicat băncii o adresă de e-mail validă sau nu utilizează aplicațiile Mobile/Online Banking. Noua soluție înseamnă posibilitatea de a comunica cu clienții băncii în siguranță deplină, sustenabil, rapid, în orice moment al zilei. De fiecare dată când un mesaj nou este trimis de bancă prin intermediul Virtual Mailbox, clientul va fi notificat și printr-un SMS la numărul de telefon mobil înregistrat în relația cu banca.

„Luna iunie a acestui an aduce un nou canal de comunicare cu clienții noștri care înlocuiește scrisoarea clasică trimisă prin poștă. Întrucât ne dorim să fim activ implicați în proiecte de sustenabilitate și protejare a mediului, conform cu angajamentele noastre privind politica de ESG (Environment, Social & Governance), scrisoarea clasică pe hârtie va deveni virtuală, putând fi vizualizată prin accesarea noului canal de comunicare, Virtual Mailbox”, spune Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Retail, UniCredit Bank.

Virtual Mailbox se poate accesa prin deschiderea oricărui browser de navigare (Internet Explorer/Google Chrome) de pe telefonul mobil, tabletă sau calculator, disponibil non-stop, începand cu luna iunie 2023. Autentificarea se face pe baza numelui de utilizator, o parolă și un cod primit pe telefonul mobil, declarat în relație cu banca. Accesul la internet este oferit gratuit clienților în unitățile teritoriale ale UniCredit Bank din toată țara.