UniCredit Bank continuă simplificarea procesului de acordare de credite pentru achiziția de locuințe pentru persoanele fizice, atât prin digitalizarea procesului de acordare de credite de tip imobiliar/ipotecar, cât și prin oferirea unei noi funcționalități clienților care doresc un astfel de împrumut.

Mai exact, clienții care au aplicat pentru produsul de tip ipotecar/imobiliar dorit într-o sucursală a UniCredit Bank și au validat în contextul acestui proces o adresă personală de e-mail, vor putea beneficia de posibilitatea de a transmite băncii online, prin intermediul unei platforme dedicate, documentele de proprietate aferente imobilului care urmează a fi achiziționat și respectiv documentele necesare semnării contractului de vânzare-cumpărare și celui de ipotecă imobiliară. 

În plus, aceștia vor avea parte, mai nou, și de suport adiacent, prin informare de la Unicredit Bank prin intermediul e-mail-ului, atât cu privire la pașii ce trebuie parcurși în fiecare etapă din proces, cât și despre stadiul dosarului, atunci când acestea sunt disponibile.

„Creditul ipotecar este un produs central în portofoliul UniCredit Bank pentru persoane fizice și vrem să le oferim clienților noștri atât produse competitive, cât și un proces de creditare transparent, simplu, în care să navigheze cu ușurință și care să le ofere cadrul potrivit pentru a-și putea lua deciziile. Astfel că, [...] am continuat să lucrăm și la simplificarea și digitalizarea proceselor implicate în creditarea pentru locuințe, pentru a elimina cât mai multe din drumurile necesare la bancă în definitivarea acestui proces”, spune Antoaneta Curteanu, Vicepreședinte Executiv Divizia Retail în cadrul UniCredit Bank.

Mai multe detalii privind soluțiile de finanțare pentru locuințe oferite de UniCredit Bank, precum și pașii procesului de achiziție a unui credit ipotecar, sunt disponibile aici.

Credit foto: Photo 18000881 © Viorel Dudau | Dreamstime.com