Twispay a procesat, în anul 2022, peste un milion de tranzacții reușite cu cardul, cu peste 50% mai mult față de 2019. Valoarea tranzacției medii a fost de aproximativ 200 de lei.
Principalele industrii pe care instituția financiară le deservește sunt cea de IT&C, asigurări, beauty, turism, F&B. Portofoliul de clienți Twispay este unul complex, care include companii de IT, furnizori de produse culinare (Fit4You Delivery, French Revolution), dispozitive și accesorii audio-video (AVStore), beauty (MyGeisha), utilități și multe altele. Instituția financiară poate gestiona atât tranzacții unice, specifice industriei de e-commerce, cât și tranzacții recurente, de tipul abonament.
„Faptul că am înregistrat mai multe tranzacții decât în oricare dintre anii anteriori, ne demonstrează că soluția noastră de plată este într-o etapă de adopție, în care tot mai multe magazine aleg să proceseze cu noi, în timp ce clienții existenți își cresc volumele acceptate prin platforma Twispay. Scăderea valorii medii de tranzacție de la 70 de euro în 2021, la aproximativ 40 de euro, în 2022, este, de asemenea, un simptom al diversificării portofoliului nostru de clienți, care a crescut anul acesta cu 25%”, spune Augustin Dobre, CEO Twispay.
CITEȘTE ȘI: Augustin Dobre, Twispay: „România poate deveni un vector al revoluției financiare”
Citește și:
Din punct de vedere tehnic, 2022 a fost anul în care Twispay a procesat independent primele tranzacții cu carduri Visa, folosindu-și licența de membru principal. Astfel, în prezent, acceptarea la plată și decontarea tranzacțiilor realizate cu carduri Visa se face direct de către Twispay, fără a necesita o altă instituție financiară intermediară. Pentru comercianți, noua procedură, semnificativ mai simplă, vine cu procese mai rapide de decontare.
În 2022, Twispay a înrolat XOXNO, primul său client din Web3
În 2022, Twispay a devenit partenerul de plăți al platformei de NFT-uri XOXNO, facilitând, astfel, achiziție de produse din universul Web3. Furnizând servicii de acceptare la plată a monedelor convenționale (cunoscute sub numele de FIAT), Twispay contribuie la transformarea achiziției de tokenuri nefungibile într-o practică deschisă publicului larg. Astfel, compania creează o punte de legătură între lumea tradițională și cea bazată pe tehnologia blockchain.
Citește și:
„Pentru noi, acesta este doar începutul. Suntem deja un disruptor al industriei de plăți, însă, pe viitor, ne propunem să ne poziționăm ca un jucător cheie în dezvoltarea noului ecosistem financiar”, adaugă Augustin Dobre.
În 2023, magazinele online vor pune accentul pe integrarea plăților în traseul consumatorului
Conform reprezentanților Twispay, tot mai mulți operatori de magazine online consideră procesarea plăților o parte importantă a traseului consumatorului, esențială pentru generarea de vănzări. De aceea, își doresc platforme de plată eficiente, care să permită hiperpersonalizarea experienței, să ofere acces la statistici despre clienți și să îi ajute să crească procentul de vânzări finalizate cu succes.
„Mulți dintre cei cu care discutăm consideră că este vital ca relația dintre instituția financiară și magazinul online să fie una colaborativă, bazată pe o bună înțelegere a modelului de business al clientului și a nevoilor specifice, fie că vorbim despre cele tehnice, operaționale, legislative sau financiare”, completează Augustin Dobre.