SoftServe, una dintre marile companii IT din Europa, cu origini în Ucraina, a fost inclusă în topul companiilor de tehnologie de urmărit în 2023 de către Hipo.ro, unul dintre cele mai mari portaluri de recrutare din România, cu 12.000 de joburi și peste un milion de utilizatori înregistrați.

Printre cele mai importante atribute care au asigurat prezența SoftServe în cadrul topului „10 noi companii de tehnologie care trebuie urmărite în 2023” se numără posibilitatea angajaților de a lucra remote, accentul pe care compania îl pune pe starea de bine a acestora, diversitatea proiectelor și oportunitățile de creștere și de reconversie profesională, dar și beneficiile extrasalariale flexibile.

SoftServe, care a deschis centrul din România în mai 2022, ca parte a strategiei de extindere globale, are în prezent o echipă de peste 50 de angajați în România și intenționează să crească la 800 de oameni până la finalul lui 2025.

Potrivit reprezentanților SoftServe, în acest moment, compania caută, printre altele, DevOps Engineers, Data & Big Data Engineers, Experience Designers și Business Analysts în România.

„Am reușit, în doar opt luni, să construim o echipă puternică, care numără în prezent peste 50 de colegi și este în continuă creștere. Consider că structura foarte diversificată a proiectelor globale pe care angajații noștri le coordonează pentru clienți de top și importanța pe care o acordăm ca organizație dezvoltării oamenilor și susținerii unui echilibru cu viața personală sunt elemente care ne poziționeză ca un angajator atractiv pentru specialiștii locali. Candidații vor flexibilitate, proiecte interesante și beneficii competitive”, spune Dan Paraschiv, Country Manager SoftServe România.

Potrivit acestuia, compania, care permite tuturor angajaților să lucreze la distanță, este pregătită să vină în întâmpinarea candidaților inclusiv cu orare de muncă flexibile, în afara tradiționalului 9-18. În plus, compania oferă 25 de zile de concediu de odihnă ca standard, dar și alte zile libere pentru evenimente de familie sau sănătate, în plus față de cele legale. Spre exemplu, în cazul unor probleme de sănătate, angajații pot beneficia de 5 zile libere extra, fără adeverință medicală.

CITEȘTE ȘI: Cum a arătat apetitul pentru digitalizare al companiilor din România, în 2022

De asemenea, pachetul de beneficii extrasalarial este flexibil, compania oferind o suma fixă pe care angajatul decide cum o cheltuie, având la dispoziție o gamă variată de servicii: de la tichete de masă și vacanță la abonamente la sala de sport, abonamente medicale sau, pur și simplu, carduri cadou la retaileri celebri.

În sprijinul dezvoltării angajaților, SoftServe oferă programe de dezvoltare profesională, cu acces direct la cele mai noi tehnologii, inclusiv un program intern de reconversie, care se concentrează intens pe cursuri și materiale de instruire dedicate pentru a sprijini trecerea de la o tehnologie la alta a angajaților.

Expertiza companiei este variată. SoftServe livrează soluții IT la nivel global, pentru clienți din America de Nord, Europa și Asia, și deservește industrii diverse: de la energie și petrol la industria medicală, finanțe și retail, auto sau producție. Specialiștii săi au o expertiză extinsă, de la inginerie software, Cloud și DevOps la Big Data, AI, IoT, securitate cibernetică, realitate extinsă (XR) sau robotică. În plus, compania are una dintre cele mai mari comunități Big Data și Data Science din Europa de Est, cu peste 200 de ingineri, și o echipă de cercetare și dezvoltare de deep-tech care dezvoltă soluții de ultimă generație.

În 2006, compania și-a lansat propriul sistem educațional, SoftServe University, cu peste o mie de soluții de învățare și certificări realizate intern, care le oferă angajaților competențe manageriale și de leadership, precum și abilități IT. Acestea se adaugă resurselor din Udemy, platformă la care toți angajații au acces gratuit.